Skocz do zawartości

Ojczulek

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Ojczulek

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Witam.Mam na sprzedaż hamulec hydrauliczny Clark's clim 8 wersja 6 cio tłokowa siłą hamowania porównywalny do Hope moto 6 Firma Clark's projektowała układ hamulcowy do szybkich pociągów ,,TGV''Hamulec sprawny - mało używany jak nowy -klocki w hamulcu jak nowe.Przewód stalowy w oplocie o długości około 95 cm -podejdzie pod każdy amortyzator.Ilość tłoków: 6 o zmiennym rozmiarze (9 - 14 - 18 mm)Typ: HydrauliczneRodzaj oleju: MineralnyMateriał wykonania: Aluminium 7000 Series - materiał zapożyczony z przemysłu lotniczego.Dźwignia klamki wykonana jest z kutego aluminium.Konstrukcja systemu: Otwarta, ze zbiorniczkiem wyrównawczymRuch powrotny klocków: Uszczelnienie + magnes na tłokuProces tworzenia zacisku: KucieKlocki wykonane ze spieku węglowego tutaj link do aukcji na OLX - i więcej o nim można przeczytać https://www.olx.pl/oferta/hamulec-hydrauliczny-clarks-clim-8-6-tlokow-CID767-IDq3yJ1.html Zapraszam
  2. witaj byłem u innego serwisanta -powiedział ze tylko ratuje mnie zeszlifować adapter badz zacisk przy śrubie mocujacej -oczywiście wole wybrac mniejsze żło zeszlifowałbym zacisk od zewnętrznej strony -ale nie wiem czy lewy klocek nie będzie tarł o jedna stronę tarczy -w sumie w środku jest jakis margines na -że na kilka mm wychodzą tłoczki z zacisku
  3. Witam wszystkich! Posiadam hamulec hydrauliczny shimano Deore br m 555 -mocowanie starego typu ,,IS'' -wkręcane śruby od boku. Koło posiadam nowe splecione 26 cali dartmor fortress na piaście Sram 9.0 SL -do niej jest dokładany specjalny adapter pod tarczę hamulcową. Jak włożę koło to koło kręci się parę cm i obciera tarcza hamulca nie w miejscu zaciskania klocków a na wzmocnieniach tarczy na 9 ramionach (pająku)na pokazanym poniżej zdjęciu , próbowałem wszystkiego -zmieniałem tarczę i tak samo , tarcza obciera bardzo mocno o zacisk w miejscu mocowania dolnej śruby-żadna podkładka nic nie da ponieważ wtedy bardziej hamulec się przesuwa w stronę tarczy i w ogóle koło się nie obraca. Byłem u serwisanta -serwisant stwierdził że trzeba hamulec nowy kupić z adapterem na pm abym mógł regulować zacisk- koszt nowego hebla jakiegoś nowego najtańszego hebla to jakieś 300 zł Wcześniej miałem przy tej samej ramie obręcz splecioną mavic 219 -26 cali na piaście dia campe NZ i nigdy mi się nie zdarzyło aby tarcza tak obcierała jak zakładałem za każdym razem i ściągałem koło. Myślę że to wina piasty - a właściwie adaptera który bardzo wystaje w kierunku tarczy - jest za gruby - i stąd to obcieranie Myślę hamulec trochę przeszlifować pilnikiem w miejscach mocowania śrub -tak na 1 mm niecały . Poniżej przesyłam zdjęcia w linkach https://www.dropbox.com/s/jovarq917d77p4v/obcieraj%C4%85cy%20zacisk%20deore%20br%20555.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/yakm69ur76ohzdr/obcieraj%C4%85ca%20tarcza%20hamulcowa%202.PNG?dl=0 tutaj na innych forum założony ten sam temat i wypowiedzi innych użytkowników http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=7543 Serdecznie dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam!
  4. Witam wszystkich Planuje zakup kół używanych. Mam pytanie odnośnie piasty SHIMANO Deore XT FH M750 na 32 szprychy która posiada aluminiowy bębenek oraz stalowej kasety Kaseta Shimano CS-HG400 1) Czy na bębenku pojawią się nacięcia od uzywania stalowej kasety? 2) czy taka piasata XT 750 jest trwała –czy ewentualnie szukać piasty xtr 950 ( zależy mi na trwałej piaście pod v brake-chyba że jakaś maszynówka na długie lata uzytkowania)- nie wiem czy można spotkac tego typu piasty pod 36 szprych – w obręczy pod 32 szprychy kilka razy szprycha mi pękła Jestem osobą ważąca powyżej 110 kg Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich !
  5. Witam wszystkich ! Posiadam amortyzator Manitou Nixon RTWD , którym zerwał się gwint pod mocowanie hamulca (dolne mocowanie) Gdzieś w Internecie przeglądałem (ale nie mogę znaleźć teraz tego postu) ze ktoś wkręcił tam szpilkę chyba m8 Link do szpilki tutaj https://www.bimex.pl/product-pol-22045-M24-PRET-GWINTOWANY-OCYNKOWANY-KL-8-8.html i przedtem posmarował gwint w środku to super wytrzymałym Loctite 262- szpilkę przyciął, teraz hamulec jest zakręcany nakrętką z jednej strony od zewnętrznej strony Drugie rozwiązanie to nawiercić gwint i w środek wkręcić sprężynę gwintowaną tego typu http://yato.com/zestaw-do-naprawy-gwintow/ 3) amortyzator w ogóle nie odbija –nie pracuje –golenie weszły ośrodka i nie odbijają Czy trudny jest serwis takiego Amora W serwisie wołają za sam serwis bez gwintowania 100 zł Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam!
  6. Witam Posiadam korbę LX 570 na kwadrat, mufę 68 mm, gwinty angielskie i mam kilka pytań Suport wspomniany xt-un 72 posiada jakiś ogranicznik Link do aukcji znajduje się poniżej w linku http://allegro.pl/show_item.php?item=6542966946&snapshot=MjAxNi0xMC0wNVQxMToxMDo0OFo7YnV5ZXI7NzZjNGEyYzJjNDRkNGZkZjFkY2I2MTdlNGFlMjQ4MmMzMDIyNGEyYTc0NTlhNzc3ZjAwN2NjZDg3YzBjOTE3ZQ== 1)czy suport na kwadrat xt-un 72 o długośći 107 mm podejdzie pod korbę LX-m 570 2)czy ten suport bez problemu podejdzie pod inne korby race face forged-turbine, truvativ i innych wyższych klas korb na kwadrat z lat 90-tych Serdecznie dziękuje za odpowiedź.Pozdrawiam
  7. dziękuje za podpowiedź.Pozdrawiam Pana!
  8. Witam Wybrałem solidna obręcz dartmoor fortress 26 cali pod 32 szprychy.Do niej chciałbym zakupić szprychy i nyple zakupić pod 115 kg Szprychy bym chciał zakupić do 3,50 zł za sztukę i jakieś nyple mosiężne do 1zł za sztukę 1) czym się różnią nyple mosiężne od aluminiowych i stalowych-chodzi mi jakie są najwytrzymalsze ? 2) czy kupić szprychy cieniowane (czytałem gdzieś że maja mniejszą masę a większą wytrzymałość ? 3) jakie szprychy do 3 zł za sztukę plus jakie nyple do 1 zł za sztukę ? Serdecznie dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam!
  9. Witam Posiadam hamulec tarczowy Hope moto 6 -sześciotłoczkowy model 2007r gdzie w Polsce dostane do tego hamulca uszczelkę a dokładnie do dżwigni w klamce Zdjęcie hamulca https://www.dropbox.com/s/w0x6i3gxrhad1gp/zdjecie%20hamulca%20hope%20moto%206.PNG?dl=0 Zdjęcie uszczelki https://www.dropbox.com/s/gc9pde1g35jfqjc/uszczelka%20%20do%20dzwigni%20hope%20moto%206.PNG?dl=0 Serdecznie dziękuje za odpowiedź.Pozdrawiam
  10. Witam wszystkich Planuję złożyć dobrej klasy koło na tył pod moja wagę około 115kg Nie skaczę jeżdżę głównie szosa 85% , las małe górki 15% Mam w związku z tym do Państwa kilka pytań. Posiadam piastę rowerową na tył- Sram 9.0SL pod tarczę. Zdjęcie piasty Sram 9.0 SL zamieściłem poniżej w linku https://www.dropbox.com/s/65h17lea0q6821f/piasta%20Sram%209.0%20SL.jpg?dl=0 Z tego co się dowiedziałem ta piasta jest na czterech łożyskach maszynowych,piasta posiada stalowy bębenek,chciałbym na niej zapleść dobrej marki obręcz ale nie wiem czy 32 szprychy to za mało, ponieważ wcześniej jeździłem na piaście tylnej,, Diacampe Dial NZ ''i obręczy Mavic 219 pod 32 szprychy i 3 razy mi pękały szprychy (chyba od podjazdu na krawężniki) i w dodatku obręcz popękała przy szprychach(obręcz oraz piasta wytrzymała 14 lat- i przejechała około 20 tysięcy kilometrów 1) czy piasta Sram 9.0SL - 32 otwory to dobry wybór pod moją masę, i czy ta piasta jest wytrzymała (żywotna)? 2) Posiadam ramę cross country Giant XTC SE 4 -która możliwie wytrzymała obręcz 26 cali podejdzie pod tę ramę i pod moja masę 115kg?(obręcz chciałbym najlepiej pod oponę o szerokości od1,95 cala do 2,35 cala) 3) Jakie solidne wytrzymałe zakupić szprychy z nyplami pod nową obręcz? Serdecznie dziękuje za odpowiedź.Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...