Skocz do zawartości

acon

Użytkownicy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia acon

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. A no i same pedaly bede wymienial na pierwsze lepsze maszynowe Opony juz dalem jakies lepsze i szersze , bo byly problemy na lesnych sciezkach, nie stwarzaja wiele wiekszego oporu (chociaz troche odczulem) ale rower stal sie bardziej uniwercalny , nie pamietam firmy ale za opony dalem 8x zl za sztuke
  2. Witam. Nie chce dawac na wtepie linku do allegro zeby nie bylo ze robie reklame :) rok temu kupilem rower, cena okolo 1300zl, jezdze glownie szosa , chociaz zdaza sie lesna sciezka, szuter, generalnie jezdze rekreacyjnie 40-60km dziennie , zadziej turystycznie w ostatnim czasie juz staram sie zwiekszac tempo na trasie. Ponizej wklejam specyfikacje roweru skopiowana z allegro. -Amortyzator juz wiem ze to porazka, czesto trzeba czyscic, uszczelek zamiennych sie nie kupi, glownie jezdze na zablokowanym. Wyrzucic go i kupic dobry sztywny czy jakis lepszy? jesli tak to jaki w miare dobry? -Piasty kulkowe, jest sens zmieniac na takie z lozyskami maszynowymi ? -kaseta , lancuch , korba - zmieniac ? jesli tak to co polecacie ? -hamulce wystarczaja mi. -w linki to juz wiem ze zainwestuje w lepsze, nie zebym mial jakies problemy, ale jak przyjdzie na nie czas to kupie cos lepszego. Do rzeczy co myslicie o tej konfiguracji roweru i co byscie w nim zmienili zeby byl mniej zawodny, mniej obslugowy i dluzej pojezdzil RAMA REMIRO ALUMINIOWA AL6061 HAMULEC PRZÓD V-BREAK SACCON ALUMINIOWY HAMULEC TYŁ V-BREAK SACCON ALUMINIOWY WIDELEC AMORTYZOWANY AL. NVX SR SUNTOUR -BLOKADA HYDRAULICZNA PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ALIVIO RD-M4000 PRZERZUT. PRZÓD SHIMANO ALIVIO FD-T4000 KASETA SHIMANO HG-300 9V WKŁAD SUPORTU NECO NA ŁOŻYSKACH MASZYNOWYCH OBRĘCZE MAXX 28'' ALU. DWUKOMOROWE SIODŁO EDEN T3 ANATOMICZNE MANETKI SHIMANO ALIVIO 3x9 OPONY CST MTB 28" SZTYCA SIODŁA ALU UNO MOSTEK ALU UNO PIASTY SHIMANO FH-TX800 KASETOWE ALU. NA SZYBKO- ZAMYKACZE OŚWIETLENIE BRAK KIEROWNICA ALUMINIOWA PROFILOWANA 660mm PEDAŁY FP- ALUMINIOWE LICZBA BIEGÓW 27 DODATKI PODPÓRKA URSUS
  3. acon

    tylne kolo

    Już zrobione. Wczoraj zrobiłem serwis piasty , nie obeszło się bez wymiany osi i kulek, dziś wymieniłem wolnobieg i łańcuch (łancuch był wyciągnięty, patrząc na przykładzie ilości ogniw, różnica wynosiła około 60% ogniwa). Wszystko już działa jak powinno. Temat można zamknąć.
  4. Dzięki za odpowiedz . Zamknijmy temat.
  5. acon

    tylne kolo

    Zrobilem dzis serwis piasty, wyczyscilem, wymienilem kulki bo byly w zlym stanie, os nowa wstawiona, jak sie okazalo to nie sa strzaly w piascie a na wolnobiegu , lancuch podskakuje na najmniejszych 3 tarczach, co dalej ?
  6. acon

    tylne kolo

    Rozkręciłem, przejrzałem wyczyściłem, oś jest krzywa, jutro kupie i zobaczymy co z tego będzie...
  7. acon

    tylne kolo

    jak dam rower do góry nogami i zakręcę korbą to faluje wolnobieg na boki a kolo unosi sie lekko i opada w pozycji gora dol, bo na boki nie bije
  8. acon

    tylne kolo

    jeszcze nie rozkręcałem, ale spytam tak na zapas, co sprawdzić albo co zrobić gdyby po rozkręceniu okazało się że oś jest prosta ?
  9. acon

    tylne kolo

    faluje lekko tylne kolo góra/dól - to się dzieje gdy na postoju się zakręci. podczas jazdy dodatkowo strzela przy kręceniu pedałami jak by w okolicach tylnej piasty . Dodatkowo gdy je wkrecam w ramę musze najpierw nakrecic od strony wolnobiegu, wtedy śruba po przeciwnej stronie sie nastawia na własciwa wysokość, w przeciwnym razie kolo jest krzywo wkręcone. co to może być? bo już w desperacji rozważam zakup nowego kompletnego z wolnobiegiem i tylko założyć gume i przełożyć...
  10. Witam. Sprawa dotyczy amortyzatora SR SUNTOUR NVX Problem jest taki... Chodzi o amortyzator, nowy amor jak i cały rower, przejechałem nim dopiero w 2 dni około 50km. Dziś jadąc zauważyłem jakis szelest w korbie przerniej, jak sie pozniej okazalo szelesci amorek bo juz dostal troche piasku drobnego i na docisnieciu pedala ugina sie i szelesci. Ale to pikus chociaz moze macie jakas rade co z tym zrobic bez calkowitego rozkrecania amorka. Główny problem polega na tym ze dzis zauwazylem ze jak zacisne hamulec przedni i pchne rower do przodu to amor ma okolo 5-10mm luzu, nie zeby latal jak na wietrze, ma przy tym jakis opor ale czy taki luz to normalne ? jesli nie to co z nim zrobic ? i jak juz pytam to jeszcze jedna sprawa, w amorku sa 2 pokretla , jedno to blokada amorka a na drugim pisze "preload" czyli blokowanie wstepne i co sie stanie jak ustawie na + a co jak dam na - , i moze jeszcze skad mam wiedziec kiedy jestem calkiem na ktorej pozycji albo calkiem pomiedzy ?
  11. ten spartacus 4.0 jest na identycznym osprzecie jak remiro ktory jest o 100zl tanszy http://allegro.pl/rower-remiro-viper-super-cross-full-alivio-2016-i6306974155.html
  12. O co tu chodzi...?? Rower Remiro Viper na osprzęcie Alivio http://allegro.pl/ro...6273346872.html który polecił NoOnesThere na allegro jest jedna sztuka za 1349zl, w ogóle u na allegro jest remiro tylko u jednego sprzedawcy. dziś dowiadywałem się u siebie w mieście w hurtowniach o ten rower albo na takim osprzęcie to ceny zaczynają się od 1800-2000. czemu na allegro jest tak tanio a w miejskich sklepach tak drogo za coś podobnego?
  13. jednak po porownaniu tych kandsow , spartacus i calej podobnej reszty okiem mniej niz laika i porownaniu podzespolow z ich opisami w poradnikach , padlo na Remirio. jedno pytanie , co myslicie o montowanym w nim amortyzatorze AL. NVX SR SUNTOUR -BLOKADA ?
  14. Jasne że lepiej coś lepszego kupić jeśli jest możliwość, tyle tylko że absolutnie się nie znam na rowerach, mógł/mogli byście polecić coś konkretnego ? w cenie do 1200-1300
  15. Pierw Witam wszystkich forumowiczów. Znalazłem się tutaj na stronie dzięki narzeczonej, która sprawiła sobie rower i nie da mi żyć jeśli nie będę z nią jeździł w sezonie na wycieczki po bliskich okolicach miasta, myślę, że tak do 30km od miasta... Byłem tydzień temu w dużym sklepie rowerowym, spytałem o rower do 1tys zl. sprzedawca polecił mi po krótkiej rozmowie rower miejski za 1.200zl. po chwili rozmowy powiedziałem, że jednak wole coś z jakimś zacięciem sportowym , ale z wąskimi oponami bo większość jazdy będzie się odbywała po nawierzchniach utwardzonych więc po co zbędne opory stwarzane przez szeroką oponę. Polecił rower crossowy " Maxim MS 3.5 " wizualnie jak dla mnie fajny, Jako iż przed zakupem czegokolwiek lubię zaczerpnąć wiedzy zaczołem szukać i trafiłem na tą stronę. Przewertowałem wiele wpisów między innymi "mit tylnej przerzutki" , który w MS3.5 się sprawdził. Ze sprzedawcą wstępnie uzgodniłem ze przednia przerzutkę zamienimy na acera , dodam ze cena początkowa to 1.300, po przemianie przedniej przerzutki na acera cena wzrośnie o 40zl. i teraz w końcu do sedna, dla osoby nie za często używającej roweru, wagowo użytkownik lekki tj 70kg - czy jest to dobry wybór ? Coś w nim jeszcze warto zmienić przy kupnie ? Czy jest to rower wart uwagi w tym przedziale cenowym ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...