Skocz do zawartości

thekopite

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia thekopite

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Obróciłem kierownicę, żeby niżej. Siodełko ustawiłem przy pomocy bike fittingu. Mam nawet niezłą pozycję aerodynamiczną. A do kierownicy dokupiłem rogi KLS Steron LockOn, wbrew temu jak wyglądają, są naprawdę bardzo wygodne. Z zakupu kierownicy szosowej zrezygnowałem, tak samo jak z zakupu lemondki i baranka. Jestem zadowolony, te drobne zmiany wiele dały i teraz mam znacznie większą przyjemność z jazdy i przede wszystkim jest o wiele bardziej komfortowo.
  2. Niestety, kiedy kupowałem rower rok temu nie wziąłem tego pod uwagę. Gdybym teraz kupował rower, to prawdopodobnie byłby to rower przełajowy. W mojej obecnej sytuacji planuję dokupić te dodatki do kierownicy o których pisaliśmy wcześniej i na razie będę musiał się tym zadowolić.
  3. Mi właśnie też teraz wyszedł ujemny mostek trochę. I jest fajny. Spróbuję sobie też obrócić tą kierownicę zaraz, jak Twój kolega i obczaję jak to będzie. A do kierownicy pewnie dokupię lemondkę i baranka. Albo samego baranka chociaż, zawsze to będzie bardziej aerodynamicznie i więcej opcji chwytu. Edit: obrociłem kierownicę. Jest w porządku w sumie. Estetycznie muszę sie przyzwyczaić jedynie. Teraz kierownicę, a konkretnie manetki, mam o około 10-12cm niżej niż siodełko. To chyba już nie najgorzej? Pojeżdżę kilka dni w obecnym ustawieniu, zrobię jakaś trasę dalszą też, ale zanosi się że wszystko będzie w porządku. Teraz jedynie musze zastanowić się jeszcze czy dokupić samą lemondkę, samego baranka, czy może to i to.
  4. A jakie możliwości daje zamontowanie tyvh krótkich rogów tak jak Ty pokazałeś na zdjęciu? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić. Trzymałeś zwyczajnie dłońmi? Czy jakaś techbika specjalna? :D A te drugie to chyba nie jest głupi pomysł, sam nie wiem, które byłyby lepsze. Mostek mam typu A-heap, ucieszyło mnie to. Właśnie obrociłem go i jest niżej kierownica niż była. Jest gięta w górę i manetki mam ciut niżej siodełka, nie jest to wymarzone pochylenie, ale cóż. Nie przewidziałem wszystkiego kupując rower.
  5. Tak, 6 śrub. Dla mnie też jest to dziwne. I to za każdym razem tak wygląda. Zablokowany widelec to tarcza mi dzwoni. Odblokowany to jest w porządku. I to na pewno tarcza, bo jak delikatnie wcisne hamulec to już nie dzwoni. I to jest właśnie tylko w trakcie jazdy. Kiedy odwracam rower kołami do góry i sprawdzam, to działa wszystko idealnie, nawet nie ociera nic. A dosyć drażniąca jest jazda z takim dźwiękiem. W sumie z tylną miałem też taki podobny problem, ale ona ocierała i wystarczyło założyć koło od nowa i ustawic najbardziej idealnie jak się da. Teraz jest ok, prawie nie ociera i nic nie dzwoni. Jedynie ta przednia..
  6. A teraz rozumiem, nie do końca wiedziałem jak wygląda sprawa z tymi kierowcami. A co z tymi rogami? Chodzi o takie tradycyjne "do góry"?
  7. A te rogi to takie tradycyjne "do góry" masz na myśli? To jeśli mam taki mostek to do tej kierownicy obecnej jak go odwrócę to trochę skieruję ją dzięki temu niżej, prawda? I dlaczego uważasz, że to może być nie wypał? Chodzi o estetykę czy niewygodę?
  8. Nie mam pojęcia jaki mam mostek. Aż tak nie znam się na tym, niestety. Wiec teraz mam dwie opcje: 1. Kupić kierownicę szosową, ten sam model co mam teraz tylko inna wersję, bo zgaduję, że wtedy hamulce, przerzutki itp będą pasować. 2. Kupić lemondkę i rogi. Ewentualnie zmiana mostka. Na podstawie specyfikacji w internecie, jesteś w stanie określić co z tym moim mostkiem?
  9. Zresztą pewnie, gdybym chciał zmienić kierownicę to i mostek musiałbym chyba zmienić na bardziej równoległy do podłoża, bo ten obecny mam taki trochę w górę i siodełko mam na wysokości kierownicy tylko. Niestety, nie da sie bardziej szosowo ustawić przy moich wymiarach. W takim razie pewnie pomyślę o lemondce. A tak swoją drogą to co jest wygodniejsze? Lemondka czy kierownica szosowa?
  10. Tak, ja myślałem, żeby kupić szosowy, ale niestety mieszkam w takim miejscu, że wszędzie ode mnie w promieniu 50km są dziurawe drogi. Dlatego postanowiłem kupić krosa, żeby mieć rower, który łatwiej zniesie takie warunki. W tym moim jest kierownica Giant Connect lekko gięta, ma właśnie blisko 70cm długości. To może wystarczyło by dokupić samą lemondkę i sobie ją montować przy okazji dłuższych wypadów? Bo ja ogólnie bardzo dużo rowerem przemieszczam się i używam go jako środek transportu. Z tego co również widziałem to dokładnie ten sam model kierownicy, który mam, występuje dla rowerów szosowych. Jest nawet nie droga, więc mógłbym zamienić na nią i ewentualnie też dokupić lemondkę, ale już niekoniecznie. Sam nie wiem, co zrobić. Wczoraj właśnie jechałem na dosyć otwartej przestrzeni i pod wiatr, było ciężko, stąd chęć zmiany kierownicy, bo szosowego roweru na razie kupować nie ma sensu, jak już wspominałem.
  11. Witam :) Kiedy blokuję sobie amortyzator przedni, to tarcza hamulcowa dzwoni mi raz lub dwa na obrót koła. Ma ktoś może pomysł co to może być?
  12. Witam :) Zacznę od tego, że posiadam rower Giant Roam 2 (2015). Tygodniowo robię około 150-200km. Przemieszczam się tylko i wyłącznie szosą. Warto byłoby zmienić mi kierownicę na szosową i do tego mieć lemondkę i montować ją przy okazji dalszej podróży? Bardzo często jadąc rowerem po prostu opieram łokcie na kierownicy i jadę sobie tak, bo jest mi o wiele wygodniej. Przerzutki i hamulce pasują do każdej kierownicy, czy musiałbym też dobierać wszystko do siebie? I ewentualnie jaka konkretnie kierownica była dobra dla mnie w niewygórowanej cenie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...