Skocz do zawartości

KrzysiekSz

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia KrzysiekSz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Chodzi mi głównie o asfalt pisząc o oporach toczenia. Wcześniej również miałem Meridę i opony Schwalbe Marathon Racer 26x1.5, rower był znacznie szybszy na asfalcie w porównaniu do fabrycznych Meridy, ale w lesie nawet na ścieżkach nie czułem się pewnie, poza tym rower wyglądał niepoważnie na tak cienkich oponach. Nie mam już tego roweru ani tych opon, bo mi go skradziono 2 lata temu...przecięta linka. Teraz mam U-locka OnGuard Pitbull 8003, koniec z linkami. Tak przy okazji, ramy Meridy w tej cenie są dobrej jakości ? Warto na tej ramie coś inwestować w osprzęt ? Zastosowane technologie: TFS, Racelite 6061. Rozważałem też zakup Scotta Aspect'a 30 V-brake z 2012 roku, miał on ramę wykonaną w technologii hydroformowania i lepszy osprzęt za 1699 zł (przecena z 2299 zł). Mniej znane marki rowerowe również wykorzystują hydroformowanie, które jest klasę wyżej niz technoformowanie. Ciekawi mnie, czy zapłaciłem za napis na ramie, czy za jakość ramy?
  2. Producent nie chwalił się sterami, udało mi się znaleźć, że są to EGG Steel B, ktoś wie co to za wynalazek? Są to stery zintegrowane, czy półzintegrowane ?
  3. Kosztem ochrony antyprzebiciowej są większe opory toczenia. Schwalbe Thunder ma toczenie 5.5/6, Racing Ralph 5/6, a Schwalbe Smart Sam 3.5/6.
  4. Skoro nie ma sensu to póki co zostawię jak jest. Jak się zaczną zużywać to kupię nowe koła. Co do opon to szukam jakiś lekkich około 500 gram, na leśne ścieżki i szosę.
  5. Witam, kupiłem jako nowy, rower jak w tytule (okazyjnie za 1900 zł). Specyfikacja (http://www.rowerymerida.pl/produkt689/bigseven-40-d-rower-merida.html): RAMA RAMA Big 7 Speed-D WIDELEC SR Suntour 27 XCM HLO 100 NAPĘD PRZEŁOŻENIA 27 PRZERZUTKA P Shimano M370 PRZERZUTKA T Shimano Altus 9 MANETKA P/T Shimano Altus rapidfire KORBA SR Suntour XCM 44-32-22 CG KASETA Sunrace CS-M9 11-32 ŁAŃCUCH KMC Z99 9s KOŁA ROZMIAR KÓŁ 27,5" PIASTA P/T Alloy Disc QR OBRĘCZE Merida Big 7 D SZPRYCHY stainless silver OPONA P/T Merida 27,5x 2.1 HAMULEC P/T Promax DSK Hydraulic 160 mm KIEROWNICA MERIDA comp OS 660 R25 MOSTEK Merida Comp OS 7° SIODŁO MERIDA Pro SI-E SZTYCA MERIDA speed 27.2 mm PEDAŁY XC Alloy Chciałbym zapytać o jakość piast w tym modelu ? Zastanawiam się nad ich wymianą, budżet wstępnie max 250 zł na tylną, lub 350 zł na obie. Roweru używam amatorsko, jazda po leśnych ścieżkach i asfalcie. Poza tym, myślę wymienić opony i dętki na Schwalbe XX Light+ Thunder Burt EVO oraz w niedalekiej przyszłości amortyzator na lżejszy, około ~1.7 kg, SR Epicon lub RS Recon Gold.
  6. Sam niedawno szukałem roweru do 2 tys. Wziąłem Meridę Big Seven 40-d 2014 za 1900 zł, rozważałem jeszcze (wielkość ramy 17'' lub M): http://rower-sport.pl/pl_PL/p/KELLYS-OXYGEN-AZURE-2013/1700?unibike, -świetny osprzęt za niskie pieniądze i markowa rama, duża zniżka. http://www.arkus.sklep.pl/rower-merida-bigseven-100-2015-p-8418.html?zenid=9bf5d94db92080af44e8520480ae9eb4 http://www.esportowiec.com.pl/rowery-gorskie-c-8/rower-scott-aspect-30-vbrake-p-1303.html http://www.arkus.sklep.pl/rower-giant-talon-275-4-2014-p-5756.html?zenid=9bf5d94db92080af44e8520480ae9eb4 Przy zakupie stawiałem w pierwszej kolejności na jakość ramy. Kross i Unibike'a choć może interesujące ze względu na cenę, myślę, że ustępują jakością ramy (wytrzymałość, waga) np. Meridzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...