Skocz do zawartości

krymex

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia krymex

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. krymex

    stukanie sterów

    To jest korek kompresyjny do widelców z carbonowymi rurami sterowymi, skręca stery do kupy. Jego elementy patrząc od lewej: kapsel, dalej "czarna tuleja" /która w moim przypadku luźno przesuwała się na trzpieniu korka/ i grzybek rozporowy, który blokuje się w rurze sterowej. Czarna tuleja chyba ma zapobiegać zgnieceniu rury sterowej przy dokręcaniu mostka, jednak u mnie okazała się zbędna :). Zdemontuj całe ustrojstwo i sprawdź czy tuleja luźno się przesuwa. Tak było u mnie.
  2. krymex

    stukanie sterów

    Źródło stuków znalezione i zlikwidowane. Wszystkiemu winny korek kompresyjny, a właściwie jego środkowa część (taka czarna tuleja), która swobodnie fruwała miedzy kapslem a grzybkiem rozporowym.
  3. krymex

    stukanie sterów

    Tak mi się wydaje, może z dolnego łożyska. Ale będę nasłuchiwał...
  4. Witam wszystkich. Mój problem dotyczy sterów. Przy kręceniu kierownicą wszystko chodzi płynnie i cicho. Luzów nie widzę i nie czuję. Generalnie wszystko działa ok. Natomiast gdy przednie koło uderza o podłoże słychać metaliczne stuki. Czy to normalne? Rama i rura sterowa karbon, stery wg specyfikacji: Fsa Orbit C-40-ACB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...