Skocz do zawartości

lzk

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lzk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Pzymierzałem ramy w sklepie - najbardziej pasuje mi geometria Meridy, najbardziej komfortowa i taka trochę w stronę MTB, ale praktycznie już nie do kupienia. Spec i Cannon też całkiem ok - nie zauważylem większej róznicy. Niestety oprócz 3-4 kółek przed sklepem nie miałem możliwości pojeździć dłużej żadnym z nich. Spec ma futureshock, z drugiej strony Cannon ma KingPina - pytanie czy amortyzacja z porzdu czy z tyłu. To raczej był taki skrót myślowy w temacie co będzie 'wisieć' na rowerze. Generalnie poza całodniowymi weekendowymi wycieczkami, chciałbym go też używać w miarę możliwości na codzień. W pracy nie mam problemu ze 'schowaniem' - ale pewnie w niestrzeżonych miejscach go nie będę zostawiał.
  2. Też szukam gravela w podobnym budżecie i z podobnymi założeniami, ale z tą jedną różnicą, że bagaż to tylko torba z laptopem lub ciuchy na piłkę/basen/siłownię - stąd też celuję w coś z ramą carbonową. Wyprzedaży teraz jest sporo (coraz gorzej z rozmiarami więc zakładam, że trzeba się spieszyć). Najbardziej pasuje mi geometria Meridy - ale Silex 7000 jest już albo nie do kupienia, albo cena z kosmosu. Nowe Silexy na 2024 wyglądają rewelacyjnie - ale rok czekania dyskwalifikuje tę opcję w moim przypadku. Na placu boju zostały 3 poniższe modele (jeszcze dostępne w moim rozmarze L) - w kolejności od najtańszego. a) Cannondale Topstone Carbon 3 za 1.979 €, b) Cannondale Topstone Carbon Apex 1 za 2.399 €, c) Specialized Diverge Sport Carbon za 2.499 €. Który z powyższych to najlepszy deal według Was? Uważacie, że warto dopłacać do Speca, a jeśli nie to czy warto dopłacać w Cannondale'u do APEXa vs GRX?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...