Skocz do zawartości

kubsonik

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia kubsonik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. A co z resztą propozycji? Jak pozostałe wymienione (lub inne) do 4 tys wypadają na tle 2.0 MS? Bo np. Boreas 1 Lite czy Tabou Gravo 2.0 posiadają karbonowy widelec oraz już hamulce hydrauliczne
  2. Budżet 4 tys jest obecnie dla mnie maximum, dlatego nie rozważam nic powyżej. Obecnie 2.0 MS czy inne wymienione rowery można znaleźć na przecenie, dlatego też już pomiędzy 6.0 robi się roznica prawie 2 tys zł.
  3. Co do piast to pewnie po skończeniu gwarancji byłby to niezbędny krok, a czy jest możliwość wymiany jedynie piasty czy trzeba całe koło od razu?
  4. Używki raczej odpadają, niby przeglądałem to w mojej okolicy nie ma nic sensownego/będącego w moim budżecie.
  5. Cześć. Przymierzam się do zmiany swojego obecnego roweru, jakim jest zwykły góral od Meridy. Zamysł zmiany jest spowodowany chęcią robienia dłuższych tras, gdzie przy obecnym sprzęcie jest to jednak większym wyzwaniem. Jeśli chodzi o trasy jakie dotychczas robiłem to w składały się one w głównej mierze z drogi asfaltowej, choć pojawiały się drogi leśne czy szutrowe. Stąd również się nasuwa pytanie czy aby na pewno gravel będzie odpowiednim rozwiązaniem? Bo wybierając stricte szosę raczej nie ma opcji korzystania z innego rodzaju dróg, jak np. szutrowe. Czy gravel nadal się opłaca dla tras składających się, np. w 80-90% z dróg asfaltowych? Jeśli jednak gravel będzie dobrym wyborem, to co można polecić osobie początkującej do około 4 tys zł? Patrzyłem na Eskery 2.0, Romety Aspre/Boreas czy Decathlonowe Tribany. Jeśli są jeszcze jakieś ciekawe propozycje to chętnie wysłucham. Dodając to najbardziej skłaniam się ku Eskerze 2.0 MS ze względu na sztywne osie i carbonowy widelec, choć ludzie narzekają na psujące się piasty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...