Dziękuję za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi, fajnie że tam się ruszył i że mamy w nim dwie opinie.
Oskarr Odpowiadając na Twoje pytanie, temat nadal analizuje i jeszcze nic konkretnego nie wybrałem. Silnik brałem pod uwagę pod kątem użytkowania po utwardzonym terenie w głównej mierze, w internecie spotkałem się z opinią że HUB'y to jednostkami mniej awaryjnymi, praktycznie bezobsługowymi i służą do jazdy w podobny sposób jak skutery. O MID'ach słyszałem, że są właśnie do tych bardziej zaawansowanych i wymagających tras, lepiej się wspinają i przypominają w specyfice rower. Wybór oczywiście jest jeszcze do przemyślenia, bo planuje jednostkę maksymalnie 1000W do takiego roweru umieścić (nowe Rapidy 1000W o wielkości starych 500W wydają się być dość fajne).
W kwestii roweru utwierdziliście mnie że musi to być rower amortyzowany, pewnie gdy zacznę szukać to będę szukał czegoś na powietrznym amortyzatorze z możliwością blokady.
Czekam jak najbardziej na więcej wypowiedzi.