Skocz do zawartości

exSzymix95

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia exSzymix95

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Jeśli moderacja działa tutaj w taki sposób to proszę zamknąć temat.
  2. Dziękuję wszystkim za pomoc, decyzja co do rodzaju roweru zapadała. Nie chce kupować gotowca z racji, że rower chciałbym sam złożyć i dostosować pod swoje preferencje, mam możliwości manualne. W kwestii wyboru, nastawiłem się na MTB 29" Hardtrail z widelcem powietrznym z blokadą w manetce, napęd dwublatowy, kasetą 10-rzędowa, jeśli decyzja co do potrzeby silnika zapadnie to zainwestuje w silnik HUB przekładniowy na tylnia piastę 250W
  3. @ram przede wszystkim elektryk w moim wypadku miałby to być dodatek, bardziej szukam czegoś co w przyszłości mogłoby być przerobione na taki rower. Nadwagą owszem wkradała się na stałe do mojego sposobu życia przez zmianę pracy, spowodowała ona zaprzestaniem roweru przez ostatnie 3lata. Odpowiadając 3,4,5, trochę 8, 2 zdecydowanie ale bardziej w kierunku dobrego rowera jako podstawy do jeżdżenia, dodatkowo wysiłek fizyczny dla zmniejszenia stresu po stresującej specyfice pracy.
  4. Jako autor postu, jak najbardziej rozumiem argumentację sl66 i dało mi to dość sporo do myślenia, zwłaszcza, że przepis jest świeży i wcześniej o nim nie słyszałem. Wiadome jest, że jeśli jest jakiś przepis to zawsze znajdzie się ktoś kto będzie starał się go nadinterpretować lub obejść w jakiś sposób. To teraz mam w sumie pytanie do Panów silnik Mxus moc ciągła 250W, moc chwilowa 420W, napięcie 36V możemy uznać za legalny?
  5. Dziękuję w takim razie za sprostowanie, faktycznie jeśli legalnie chce się poruszać po ścieżkach rowerowych, wezmę pod uwagę silnik 250W, nie warto kusić losu.
  6. Sterownik tutaj nie załatwia sprawy? Ograniczenie do 250W i 25KM/H i bez manetki gazu?
  7. Dziękuję za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi, fajnie że tam się ruszył i że mamy w nim dwie opinie. Oskarr Odpowiadając na Twoje pytanie, temat nadal analizuje i jeszcze nic konkretnego nie wybrałem. Silnik brałem pod uwagę pod kątem użytkowania po utwardzonym terenie w głównej mierze, w internecie spotkałem się z opinią że HUB'y to jednostkami mniej awaryjnymi, praktycznie bezobsługowymi i służą do jazdy w podobny sposób jak skutery. O MID'ach słyszałem, że są właśnie do tych bardziej zaawansowanych i wymagających tras, lepiej się wspinają i przypominają w specyfice rower. Wybór oczywiście jest jeszcze do przemyślenia, bo planuje jednostkę maksymalnie 1000W do takiego roweru umieścić (nowe Rapidy 1000W o wielkości starych 500W wydają się być dość fajne). W kwestii roweru utwierdziliście mnie że musi to być rower amortyzowany, pewnie gdy zacznę szukać to będę szukał czegoś na powietrznym amortyzatorze z możliwością blokady. Czekam jak najbardziej na więcej wypowiedzi.
  8. Witam, chciałbym zaciągnąć porady odnośnie typu roweru nastawionego pod moje wymagania, poszukuje czegoś co dobrze sprawdzi się na ścieżkach rowerowych 60% dystansu, 25% dystansu drogi szutrowe, 15% dystansu drogi leśne. W internecie dość ciężko jest znaleźć jednoznaczną odpowiedź, miałby być to rower pod przyszłościową modyfikacje na rower elektryczny najpewniej lekki silnik tylni HUB drive. Jaki typ roweru z jakimi calami kół i szerokościami opon i waszym zdaniem najlepiej się pod to nada?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...