Skocz do zawartości

OldSeb

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia OldSeb

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. W miejskich racer'ach nie ma doświadczenia bo raczej śmigam na ciężkich galerach po 16-18kg ale jeździłem na nich sporo po mieście z Nexusem 7 a teraz mam rower z Alfine 8 na pasku. Porównując te przekładnie, Alfine pracuje bardziej gładko i o wiele więcej wybacza jeśli chodzi zmianę przełożeń pod obciążeniem co może mieć dla Ciebie znaczenie. Jeśli chodzi o sam napęd paskowy to jeśli lubisz mocniej pocisnąć to raczej szukałbym rowerów z osprzętem Gates z serii CDX zamiast CDN. CDN jest przeznaczony raczej do spokojnej jazdy miejskiej a CDX do zastosowań bardziej wymagających. CDX wytrzymuje o wiele więcej ale oczywiście jest sporo droższy. Ponieważ serie CDN i CDX są ze sobą kompatybilne to w wielu rowerach ten osprzęt jest pomieszany, najczęściej pasek CDX a zębatki CDN, na co tez warto zwrócić uwagę.
  2. Ten wybrany ma nędzną przerzutkę która w krótkim czasie może powodować problemy. Jeśli będzie jeżdżone głównie po płaskim terenie to brałbym raczej tego: https://allegro.pl/oferta/damski-rower-miejski-goetze-style-28-3b-kosz-7801399651 - piasta Nexus 3 zamiast klasycznych przerzutek. Pancerna konstrukcja w zasadzie bezobsługowa, tylny hamulec w torpedo. Poza tym taka uwaga, że takie rowery są dość ciężkie co trzeba wziąć pod uwagę gdy rower będzie parkowany gdzieś wyżej bez windy.
  3. Jest nakrętka oznaczona jako 2 (słabo widać na zdjęciu) i ona właśnie służy do kasowania luzu. Trochę specyficzne rozwiązanie bo każde odkręcenie mostka w celu przestawienia kierownicy powoduje luz na widelcu. Na czas wysyłki roweru kierownica musiała być przezsawiona więc sprzedawca nic nie zawinił a całość sprowadziła się do mojej niewiedzy.
  4. Dobra, temat ogarnięty. Trochę "nowoczesnej techniki" i się człowiek gubi. Rzeczywiście regulacja jest banalna, nawet na mostku jest napisane "assembly" i kolejność kręcenia śrubami ? W skrócie - dokręcasz śrubę nr 1 na mostku, druga pozstaje luźna, po czym odkrecasz nakrętkę kluczem płaskim 34mm (opisana jako 2) ściskając widelec w ramie. Na końcu dokręcasz druga śrubę na.mostku (opisana jako nr 3).
  5. Witajcie, Ktoś pomoże radą jak sobie poradzić żeby czegoś nie zepsuć?. Rower nowy, teoretycznie powinien być gotowy do jazdy a okazało się że amortyzator lata luźno w mostku. Nie miałem doczynienia z takim rozwiązaniem: Z góry dzięki ?
  6. Szukam w podobnym bużecie i po długiej doktoryzacji wyszło że na ten moment mi osobiście najlepiej podchodzi Merida Freeway 9500. Obecnie w cenie wyprzedażowej kosztuje ok. 3300 PLN a od wymienionych przez Ciebie ma lepszy osprzęt (pełna grupa Deore, 3x10 przełożeń) i korbe na Octalink a nie na kwadrat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...