Skocz do zawartości

sequ95

Użytkownicy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sequ95

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Na Axel-sport jest Merida Big Nine Limited. Ja brałem u nich Pro 2 miesiące temu. Jestem mega zadowolony, można negocjować cenę, po mailowym kontakcie obniżyli o ~300 zł. To jednak trochę poza budżetem.
  2. Niby tak, chociaż czasem biorę 3-4 rowery i myślałem że do kilkudziesięciu złotych da się kupić już jakieś gumowe osłonki by miały jakąś zorganizowana formę ? No cóż, dzięki, może się uda jeszcze gdzieś takie ustrojstwo wynaleźć ?
  3. Dzięki, niestety wszystkie dętki trzymaja się jak głupie i żadna nie chce strzelić ?
  4. Hej, Szukam ochrony na ramę dolną w miejsce gdzie będę umieszczał uchwyt do ramy na platformie rowerowej. Poprzedni rower miał w tym miejscu sporo otarć przez uchwyt i w nowym rowerze chciałbym tego uniknąć. W necie widzę tylko osłonki na tylny widelec i to są za małe ochraniacze. Najlepiej gdyby było na rzep, zakładam, montuje uchwyt, a po transporcie ściągam. Próbowałem oklejać rower folia ochronna ale w miarę dobrze wyszło mi tylko na górnej ramie.
  5. To ja się może dokleję: W nowym rowerze MTB będę miał Maxxis Ikon 2.20". 80 % z tego co przejadę to będzie asfalt, 10 % twarde ścieżki i 10 % góry ale nie szaleję - stąd szukam raczej opon twardych. W poprzednim rowerze miałem na tył 2,20" Race Kinga ShieldWall i na asfalt wydawała mi się szybka. A co wziąć na przód? Wcześniej miały Rapid Roby ale one znikają w oczach dosłownie ? może być coś bardziej przyczepnego niż RaceKing ale z zachowujące niezłe opory toczenia. Taki "złoty środek".
  6. Świetnie Jacku, serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc.
  7. Cześć, zakup dokonany: Padło na Meridę Big Nine Pro za 6300 zł, ze zweryfikowaną korbą że jest pod boost. Tarcze hamulcowe, jak pisał Jacek z gównolitu zostaną zmienione przy pierwszej lepszej okazji ? Wystarczą Shimano SLX RT-66? Jadę odebrać rower 80km dalej pociągiem, mam platformę ale rysuje lakier, stąd pytania: 1. https://www.axel-sport.pl/pedaly-aluminiowe-mtb-lozyska-maszynowe-neco.html rower jest sprzedawany bez pedałów, a te pedały są dostępne w sklepie. Myślicie, że będą ok? nie korzystam z pedałów spd. 2. Czy ktoś z Was oklejał folią ramę? Chciałbym zabezpieczyć newralgiczne miejsca, bo transport roweru na platformie porysował mu lakier i nie chciałbym żeby tak było z Meridą ?
  8. W aktualnym rowerze mam jakieś obręcze Rodi Excalibur XC 19,2 mm z oponami Schwalbe Rapid Rob 2,25 i Continental Race King Protection 2,10 i generalnie dzwona jeszcze nie zaliczyłem a po 500km w górach nic się nie stało ani z dętką ani z oponą. Dodatkowo nie jestem jakimś rowerowym freakiem i głównie zależy mi na lżejszym rowerze z 1x12 i powietrznym amorku to szerokość obręczy chyba spada na drugi plan. Tym bardziej, że jednak większość czasu będę zasuwał po asfalcie po różnorakich Velo. Narażam się publiczny lincz tym stwierdzeniem ale nie mogę się przekonać do Rockridera, w ogóle mi się nie podoba ?
  9. Dziękuję, dla mnie temat chyba wyczerpany. Interesowało mnie jeszcze porównanie Markhora do Judy i Recona, ale z tego co wstępnie wiem to są to amorki porównywalne, przy czym Markhor jest lżejszy. Teraz tylko pozbyć się tego rzęcha z piwnicy i zamawiam nowy sprzęt.
  10. Dziękuję, Zdecyduję się na Meridę, chyba że trafi się jakaś perełka cenowa z Superiora. Generalnie aż tak się amorem nie przejmuję bo przeskok ze sprężyny pewnie będzie przepotężny ? Pytanie czy brać jeszcze pod uwagę Supa XP 919, podstawowy amor ale manetka deore to chyba słabo jak za tą cenę. + Jeszcze obręcze 20mm ale nie wiem czy to bardzo przeszkadza w jeździe na oponach 2.1-2.2"?
  11. Panowie, miałem dużo czasu żeby przejrzeć oferty rowerów i wybór padnie pomiędzy: 1) Merida Big Nine Pro (ceny od 6.400 zł, widzę nawet oferty za 6.100 zł ale nie wiem na ile są one realne) 2) Giant XTC SLR 1 (6.450 zł na greenbike, tylko raczej nie chciałbym jeździć na tubelessie, i trochę się boję tego cresta) 3) Kellys gate 70 (6.800 zł, może ciut mniej; no i ciężka rama, ale amor chyba najlepszy) 4) Superior XP 919 - wizualnie mega mi się podoba ale nie wiem czy dorównuje powyższym modelom. XP 939 dorównuje na pewno ale cena jest o wiele za wysoka ? Pytanie zerojedynkowe - co byście wybrali z tych czterech? rocznie 5-10 wycieczek w jakieś Beskidy, reszta to 50 % asfalt i 50 % szutry/leśne ścieżki. Jakoś tak najbardziej rozsądna mi się wydaje Merida, bo rama nie waży aż tak dużo, ale przynajmniej amor raczej porównywalny do Judy czy Recona. No i mam serwis i sklep Meridy i Pivota 500m od domu.
  12. Panowie, jeszcze raz dzięki za wyczerpujące odpowiedzi. Celuję w dobrą nowoczesną ramę, amorek i nowoczesny standard dzięki któremu w przyszłości w razie potrzeby wymienię podzespół, a nie cały rower.
  13. Miałem właśnie Schwalbe Rapid rób 2.25 na przód i tył i zmieniłem na continentale race Kingi 2.1 na tył z uwagi na to że jednak więcej zacząłem jeździć po asfalcie m.in. różnych Velo. A jeśli jeszcze mogę spytać: co daje największą zmianę na + w terenie oprócz wagi i amorka? W tej cenie, jak zauwazyliscie trzeba godzić się na kompromisy stąd pytanie.
  14. Ścigać się raczej nie będę, na dotychczasowym rowerze męczę się trochę na zjazdach, bo to sprężyna. Moje oczekiwania sprowadzają się do lżejszego roweru na dobrym amorku powietrznym, z szerokim zakresem przełożeń, by też dało się pojeździć na dłuższe trasy typu Velo, i jakimś lepszym napędzie, bo jednak ten się gubił w górach czasami. Co do hamulców - w aktualnie posiadanym rowerze mam mt400 i mi wystarczało, dopóki nie poczytałem tutaj, że są słabe ?
  15. Dziękuję Jacku za rzeczową odpowiedź. A czy jest jakiś rower który miałby wszystko minimum przyzwoitego w cenie do 2k zł wyżej? no chyba, że lepiej wziąc np. taką Meridę i wymienić to co trzeba, bo będzie taniej. p.s. twój rower tylko do odbioru osobistego? mam do Wawy 350km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...