Skocz do zawartości

Zand

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zand

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Ok dzięki za obszerne info. Jeszcze tylko pytanie czy obręcz dt swiss 411 czy 511?. DandyHorse składa na zamówienie na obręczach od dt swissa ze szprychami Sapim. A z tego co piszą w piastach mają te same łożyska co w dt240exp. Opony mam gp5000
  2. Nie, nie jestem dlatego dopytuje tutaj. To była ich propozycja. Ja się chyba skłaniam do współpracy z DandyHorse. Raz, że są na miejscu, dwa, że słyszałem o nich dużo dobrego a trzy podoba mi się ascetyczny wygląd ich kół, bez pierdyliarda niepotrzebnych naklejek. Czekam jeszcze aż ktoś potwierdź mój wybór ? żeby było na kogo zwalić jak coś się zdupczy ?
  3. A więc tak, jeśli chodzi o Escape Wheels to Paweł namawiał mnie na full karbony ale to za drogo. fitwheels zaproponował coś takiego: Obręcze DT Swiss RR 411 (w dalszej korespondencji uzgodniłem że w grę wchodzi ta sama konfiguracja na obręczach DT Swiss RR 511 - zawsze to trochę stożka w tej samej cenie) Piasty: DT Swiss - piasta tylna 350 , piasta przednia 240s. Czarne z białym logo. 100x5 130x5 Szprychy Sapim CX Ray czarne cieniowane Nyple Sapim alu secure lock czarne Taśmy tl-r Waga kół ok 1500g Cena zestawu to 2200zł + dostawa 10zł (przelew) lub 13zł (pobranie) dodatkowo skontaktowałem się z DandyHorse (w sumie mam ich na miejscu) Komplet ważący 1510 g w cenie 1300 PLN (obręcz standard + okrągłe szprychy) Komplet ważący 1454 g w cenie 1700 PLN (obręcz light + okrągłe szprychy) Komplet ważący 1495 g w cenie 1550 PLN (obręcz standard + płaskie szprychy) Komplet ważący 1439 g w cenie 1950 PLN (obręcz light + płaskie szprychy) Są to piasty, na których od początku działania marki budowaliśmy wszystkie nasze koła pod hamulec szczękowy. Mechanizm sprzęgający oparty jest na sześciu zapadkach pracujących w dwóch trójkach, 48 punktów zazębienia/ obrót. Łożyska maszynowe te same, które są w piastach DT Swiss 240 EXP. Obręcze DT Swiss R460 w wersji podstawowej i DT Swiss RR411 w wersji lekkiej. Szprychy okrągłe cieniowane Sapim Race lub płaskie Sapim CX-Sprint No i dla obręczy dt swiss 511 Na okrągłych szprychach wychodzi 1275 PLN + obręcze Na płaskich szprychach 1517 PLN + obręcze jajacek jak to widzisz?
  4. dzięki za pomoc, podsumowując koła alu carbon to koszt przekraczający koszt roweru ? zostaje albo coś porządnego z zarysem stożka ? w stylu Zonda/fulcrum3 albo coś składanego takie coś będzie ok? https://lemonbike.eu/product/dt-swiss-rr511-2/#configuration (czy zmiana szprych na CX-ray coś da czy to kwestia wyglądu), w sumie jak sie da odkleić te @#$$$% naklejki to mój gust estetyczny nawet jest w stanie to zaakceptować ? czy widzisz może jakieś inne alternatywy?
  5. Campagnolo Scirocco/Fulcrum Racing 4 to poniżej czy powyżej tego poziomu? dotychczas jeżdze na 25 mm
  6. cześć wszystkim, w związku z wyrokiem ostatniego serwisu rowerowego powoli rozglądam się za nowymi kołami do mojego rydwanu. Rower nie jest topowym modelem ale jak każdy z nas chciałbym mieć jak najwięcej za jak najniższą cenę ? tak wiec rozglądam się za czymś z największym stożkiem dla płaskoziemców, jak najniższą wagą i najlepiej żeby były i niezniszczalne i na super piastach ? w cenie zbliżonej do 2000 zł. W karbony z uwagi na ceny jak i na samą wartość roweru raczej nie chce inwestować poza tym mam wewnętrzne opory przy połączeniu karbonu ze szczekami przy sporadycznych wyjazdach w góry. Przeglądając internety wpadły mi takie modele: Vision trimax 45 - ze względu na stożek ale cena przekraczająca budżet no i z dostępnością ciężko, Campagnollo Scirocco/Fulcrum Racing 4 - z tego co już się zapoznałem to to samo ale wyglądowo bardziej mi do fulcrum, martwi ilość szprych w kołach (waga użytkownika ok 85-90) coś składanego np z oferty lemonbika na piastach i obręczach dtswissa (obręcz 511 + piasta 350). Zastanawiały mnie też koła Frattelli (podoba mi się taki prosty design) od nich ale mało opinii o nich w necie. Im więcej przeglądam tym więcej mam wątpliwości na co się zdecydować. Wiadomo na płaskim terenie stożek 32-35 mm to tyle co nic, sugerować się zatem wagą? postawić na komponenty dtswissa? czy dozbierać na cos bardziej wartego uwagi? pozdrower
×
×
  • Dodaj nową pozycję...