Skocz do zawartości

Darecki

Użytkownicy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Darecki

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Jak tak twierdzisz to mnie to uspokaja wiadomo czasami się trafi na wadliwy egzemplarz. A jak nie ma lepszych propozycji nawet z lekką dopłatą to tylko czas poszukać bo narazie dostępny 130 km ode mnie i tylko stacjonarnie ?
  2. Co do podzespołów masz racje bardziej chodzi mi o jakość wykonania ogólną oraz o ewentualne wady danego modelu. Jak dobrze wiemy czasami są buble produkcyjne jakiegoś elementu konkretnego. Wiec tylko pytam czy ktoś miał z czymś takim do czynienia i może się wypowiedzieć. Czyli bez znaczenia czy cross czy ten mtb i tak i tak będzie ciężko osiągnąć takie prędkości na tych 2 typach rowerów ? I ogólnie podtrzymujesz zdanie że indianka najlepsza czy jest może coś ciut lepszego za tą dopłatą ? +/- 600 zł? Bo tak to analizując temat na szybko bez szczegółów to co odebrałem to: cross świetne na asfalt czasami gdzieś w piach czy ścieżki leśne, ale w teren bardziej nierówny wjechać tragedia. Natomiast mtb już sobie poradzi z jakimiś tam dołkami większymi. Wiec głównie teraz kwestia przemyślenia.
  3. Chodzi mi o stałą prędkość bardziej w okolicach 30 km/h ale nie mniejsza niż 25. Żeby można było ją utrzymać przez tą godzinkę czy tam chociaż pół
  4. Jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy i pomocy,a także i innych osób. Naprawdę sorka za moją dociekliwość ale taki już charakter. Uspokoiłeś mnie trochę mimo wszystko. Lecz chciałbym jeszcze dopytać o awaryjność tego roweru i samą jakość złożenia. Naczytałem się sporo i znalazłem wątek mówiący o dość mało profesjonalnym składaniu przez media expert i o wielu problemach a to coś krzywo złożone a to wada z pedałami i polecana wymiana na jakieś dartmoor. Jeżeli temat jest Tobie/ Wam znany to prosiłbym o jakieś wskazówki tak żebym nie utopił pieniędzy lub nie ciągał się ze sklepem. Może jest coś mniej awaryjnego/lepszego za jakąś tam dopłatą powiedzmy 500-600 zł na ten moment rozważam 4 modele rowerów 2 cross i 2 mtb Z mtb to Storm x8/x9 a z crossa https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/3051/crossway-xt-edition https://mcsport.pl/pl/giant-roam-0-disc-charcoal-2022.html#main wiec sporo wykluczyłem. Głównie rozchodzi się teraz o awaryjność osprzęt ewentualny serwis.
  5. Chciałbym coś jeszcze skonfrontować. Ponieważ moje trasy to jakieś 70% asfalt ze względu na ścieżki rowerowe a te 30% to las, łąki, jakieś drogi polne czasami wjedzie się w jakieś korzenie wystające. Wiec szukam roweru uniwersalnego który osiągnie chociaż te 30-35 km/h na asfalcie i czy problemem/uciążliwością mogą być tutaj zużywające się małe koronki w kasecie ? Cały czas mówimy o Stormie x8 a tutaj jeszcze kwestia awaryjności poruszona przez innego forumowicza Innym problemem z tego co zauważyłem są pęknięcia w obrębie zacisku sztycy - dlatego uważam, że to co oferuje Indiana (zacisk z szybkozamykaczem) jest nietrafionym pomysłem, bo łatwo przegiąć siłę docisku.
  6. Dlaczego akurat ta marka najlepszy stosunek cena-jakość? Bo słyszałem różne opinie o tej marce i o sramie.
  7. A jaki Ty masz model mtb ? A poza tym wszystko jasne przynajmniej na ten moment, dzięki wielkie wszystkim za pomoc. Jak będę miał jeszcze jakieś pytania będę dawał znać. Może po zakupie coś się znajdzie jeszcze.
  8. Czyli jest to amorek olejowy i on wygrywa nad powietrznym bo tak dużo ludzi chwali ten powietrzny że jest bardziej komfortowy i lżejszy, a z tą blokadą amorka jak jest?
  9. Co do prędkości jakie bym chciał osiągać komfortowo to tak z 30 km/h więcej nie wymagam. Dałeś spory zastrzyk wiedzy dzięki. Jak nie odczuje tych różnic między slx a xt to spoko rozumiem że to tylko kwestia materiałów jakie są użyte. I w sumie pojawiło się jeszcze 1 pytanie bo nie mogę się doczytać czy blokada amorka jest w manetce w tym rowerze czy jak to działa ? Czytałem na 2 stronach i nie było nic ujęte chyba że jestem ślepy.
  10. Zapytam jeszcze o kilka kwestii amorek jest powietrzny ale czy to jest jeden z tych podstawowych czy już trochę lepszy względem tych modeli cross typu giant roam 0 ? Druga sprawa to przełożenia w tym Storm X8 czy na asfalcie odczuje jakiś większy brak wzorując się znowu na powyższym modelu ? I trzecia sprawa w Storm X8 zamontowane są rzeczy z serii slx natomiast w tych crossach występuje już xt czy to jest spora różnica jakościowo ? I tutaj tak dodam fakt szukałem crossa bo głównie dojazdy do pracy i wycieczki po ścieżkach rowerowych gdzie dominuje asfalt. Natomiast niechciałbym się martwić że mam gorszej jakości napęd i coś mi się stanie gdy wjadę w las gdzie będzie piach, patyki i inne takie. Ale główne zastosowanie znacie. Aż głupio mi tak dopytywać ciagle mam nadzieje że za mocno Was nie męczę hah.
  11. Marka nie musi być znana. Nie jestem z tych co kupują byle dla znaczka i lansu. Po prostu chce mieć coś dobrego na lata. I jestem naprawdę wdzięczny za każda wskazówkę i pomoc. Jeżeli rzeczywiście nie ma nic lepszego w tej cenie lub tam za dopłatą lekką to będę się kierował ku temu.
  12. Pomogliście mi mega panowie. W kwocie do 5 tys brać pod uwagę tylko indiane x8 jak taka polecana podobno czy jest coś z lepszym osprzętem?
  13. Właśnie o to mi chodziło, to jak się da same opony wymienić to świetnie. Przejrzę tylko modele konkrente z regulacja tego mostka. A tak poza tym na czym polega ta modyfikacja jakiś element się wymienia czy przestawia tylko w inna pozycje? Sorka jeżeli to głupie pytanie ale kompletnie nie analizowałem tego tematu.
  14. Zapytam jeszcze o pozycje siedzenia na tych 2 typach rowerów. Bo na crossie jest podobno wygodniejsza czy da się to w mtb zmienić ?
  15. Dzięki wielkie za pomoc. W takim razie będę rozważał jeszcze zakup mtb. Ale to już w nowym odpowiednim wątku. Tylko tak z doświadczenia waszego zapytam ile może kosztować całe koło z dobrą oponą. Bo jednak nie chciałbym wykraczać mega poza budżet a tutaj mogę mieć już przerzutki itd w wersji xt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...