
Darecki
Użytkownicy-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Darecki

Forumowicz (2/4)
-
Jak tak twierdzisz to mnie to uspokaja wiadomo czasami się trafi na wadliwy egzemplarz. A jak nie ma lepszych propozycji nawet z lekką dopłatą to tylko czas poszukać bo narazie dostępny 130 km ode mnie i tylko stacjonarnie ?
-
Co do podzespołów masz racje bardziej chodzi mi o jakość wykonania ogólną oraz o ewentualne wady danego modelu. Jak dobrze wiemy czasami są buble produkcyjne jakiegoś elementu konkretnego. Wiec tylko pytam czy ktoś miał z czymś takim do czynienia i może się wypowiedzieć. Czyli bez znaczenia czy cross czy ten mtb i tak i tak będzie ciężko osiągnąć takie prędkości na tych 2 typach rowerów ? I ogólnie podtrzymujesz zdanie że indianka najlepsza czy jest może coś ciut lepszego za tą dopłatą ? +/- 600 zł? Bo tak to analizując temat na szybko bez szczegółów to co odebrałem to: cross świetne na asfalt czasami gdzieś w piach czy ścieżki leśne, ale w teren bardziej nierówny wjechać tragedia. Natomiast mtb już sobie poradzi z jakimiś tam dołkami większymi. Wiec głównie teraz kwestia przemyślenia.
-
Chodzi mi o stałą prędkość bardziej w okolicach 30 km/h ale nie mniejsza niż 25. Żeby można było ją utrzymać przez tą godzinkę czy tam chociaż pół
-
Jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy i pomocy,a także i innych osób. Naprawdę sorka za moją dociekliwość ale taki już charakter. Uspokoiłeś mnie trochę mimo wszystko. Lecz chciałbym jeszcze dopytać o awaryjność tego roweru i samą jakość złożenia. Naczytałem się sporo i znalazłem wątek mówiący o dość mało profesjonalnym składaniu przez media expert i o wielu problemach a to coś krzywo złożone a to wada z pedałami i polecana wymiana na jakieś dartmoor. Jeżeli temat jest Tobie/ Wam znany to prosiłbym o jakieś wskazówki tak żebym nie utopił pieniędzy lub nie ciągał się ze sklepem. Może jest coś mniej awaryjnego/lepszego za jakąś tam dopłatą powiedzmy 500-600 zł na ten moment rozważam 4 modele rowerów 2 cross i 2 mtb Z mtb to Storm x8/x9 a z crossa https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/3051/crossway-xt-edition https://mcsport.pl/pl/giant-roam-0-disc-charcoal-2022.html#main wiec sporo wykluczyłem. Głównie rozchodzi się teraz o awaryjność osprzęt ewentualny serwis.
-
Chciałbym coś jeszcze skonfrontować. Ponieważ moje trasy to jakieś 70% asfalt ze względu na ścieżki rowerowe a te 30% to las, łąki, jakieś drogi polne czasami wjedzie się w jakieś korzenie wystające. Wiec szukam roweru uniwersalnego który osiągnie chociaż te 30-35 km/h na asfalcie i czy problemem/uciążliwością mogą być tutaj zużywające się małe koronki w kasecie ? Cały czas mówimy o Stormie x8 a tutaj jeszcze kwestia awaryjności poruszona przez innego forumowicza Innym problemem z tego co zauważyłem są pęknięcia w obrębie zacisku sztycy - dlatego uważam, że to co oferuje Indiana (zacisk z szybkozamykaczem) jest nietrafionym pomysłem, bo łatwo przegiąć siłę docisku.
-
Dlaczego akurat ta marka najlepszy stosunek cena-jakość? Bo słyszałem różne opinie o tej marce i o sramie.
-
A jaki Ty masz model mtb ? A poza tym wszystko jasne przynajmniej na ten moment, dzięki wielkie wszystkim za pomoc. Jak będę miał jeszcze jakieś pytania będę dawał znać. Może po zakupie coś się znajdzie jeszcze.
-
Czyli jest to amorek olejowy i on wygrywa nad powietrznym bo tak dużo ludzi chwali ten powietrzny że jest bardziej komfortowy i lżejszy, a z tą blokadą amorka jak jest?
-
Co do prędkości jakie bym chciał osiągać komfortowo to tak z 30 km/h więcej nie wymagam. Dałeś spory zastrzyk wiedzy dzięki. Jak nie odczuje tych różnic między slx a xt to spoko rozumiem że to tylko kwestia materiałów jakie są użyte. I w sumie pojawiło się jeszcze 1 pytanie bo nie mogę się doczytać czy blokada amorka jest w manetce w tym rowerze czy jak to działa ? Czytałem na 2 stronach i nie było nic ujęte chyba że jestem ślepy.
-
Zapytam jeszcze o kilka kwestii amorek jest powietrzny ale czy to jest jeden z tych podstawowych czy już trochę lepszy względem tych modeli cross typu giant roam 0 ? Druga sprawa to przełożenia w tym Storm X8 czy na asfalcie odczuje jakiś większy brak wzorując się znowu na powyższym modelu ? I trzecia sprawa w Storm X8 zamontowane są rzeczy z serii slx natomiast w tych crossach występuje już xt czy to jest spora różnica jakościowo ? I tutaj tak dodam fakt szukałem crossa bo głównie dojazdy do pracy i wycieczki po ścieżkach rowerowych gdzie dominuje asfalt. Natomiast niechciałbym się martwić że mam gorszej jakości napęd i coś mi się stanie gdy wjadę w las gdzie będzie piach, patyki i inne takie. Ale główne zastosowanie znacie. Aż głupio mi tak dopytywać ciagle mam nadzieje że za mocno Was nie męczę hah.
-
Marka nie musi być znana. Nie jestem z tych co kupują byle dla znaczka i lansu. Po prostu chce mieć coś dobrego na lata. I jestem naprawdę wdzięczny za każda wskazówkę i pomoc. Jeżeli rzeczywiście nie ma nic lepszego w tej cenie lub tam za dopłatą lekką to będę się kierował ku temu.
-
Pomogliście mi mega panowie. W kwocie do 5 tys brać pod uwagę tylko indiane x8 jak taka polecana podobno czy jest coś z lepszym osprzętem?
-
Właśnie o to mi chodziło, to jak się da same opony wymienić to świetnie. Przejrzę tylko modele konkrente z regulacja tego mostka. A tak poza tym na czym polega ta modyfikacja jakiś element się wymienia czy przestawia tylko w inna pozycje? Sorka jeżeli to głupie pytanie ale kompletnie nie analizowałem tego tematu.
-
Zapytam jeszcze o pozycje siedzenia na tych 2 typach rowerów. Bo na crossie jest podobno wygodniejsza czy da się to w mtb zmienić ?
-
Dzięki wielkie za pomoc. W takim razie będę rozważał jeszcze zakup mtb. Ale to już w nowym odpowiednim wątku. Tylko tak z doświadczenia waszego zapytam ile może kosztować całe koło z dobrą oponą. Bo jednak nie chciałbym wykraczać mega poza budżet a tutaj mogę mieć już przerzutki itd w wersji xt.