Skocz do zawartości

AdrianoPL

Użytkownicy
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AdrianoPL

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Zadzwonię z ciekawości do Obornika. Rozważałem hooklessy jakiś czas temu ale doszedłem do wniosku że jednak podziękuję. Cały sezon pomalowałem 80 psi tył oraz 76 przód jeździło mnie się dobrze. Ostatnio postanowiłem spróbować zejść trochę z ciśnienia w celach testowych na 72 psi tył oraz 70 przód i powiem szczerze że wolę jednak jeździć na tym wyższym ciśnieniu. Owszem na niższym jest trochę lepsza amortyzacja, czuć jak opona klei się od asfaltu ale jest wolniej, przyzwyczaiłem się chyba do wyższych wartości. A zrobiłem taki test aby zobaczyć czy moja waga pozwalałby na zejście z ciśnienia z uwagi na ograniczenia hookless. Nie wiem czy to miało sens, może inne odczucia z jazdy są na typowych hooklessach i oponach do tego przeznaczonych ale rezygnuje z tej opcji. Zipp 303s można na niemieckiej stronie w tej chwili kupić za ok. 3600 PLN. Opinie ludzi również zniechęciły mnie do tego "innowacyjnego" rozwiązania. Rower na takich stożkach wygląda naprawdę fajnie, według mnie ale nie odważyłbym się na tak wysokie, dla mnie max to 55. Gdyby te 550 były w cenie 380 to mógłbym dołożyć te 350 zł, liczę że FFWD RYOT które teraz są w cenie 4800 obniża 😆. Lichwa trochę że mnie , wiem ale myślę że są jakieś granice, po prostu moja głowa mówi nie więcej i h...
  2. Panowie przejrzałem bardzo dużo stron z ofertami , polskie, zagraniczne i również chińskie i w kwocie do 4kPLN jest w czym wybierać. W tej kwocie musimy jednak iść na kompromis,kupujemy: -dobre,sprawdzonej marki koła ale cięższe z gwarancja i dostępem do części -Chinczyki, opinii bardzo dużo i różnych, jedni chwalą jedni nie polecają, ja jednak nie chce tego sprawdzać więc je odrzucam - składane przez naszych typu Evanlite, NoLimited. - używane, opcja średnio mnie się podoba że względu na brak gwarancji Żeby mieć w miare lekkie koła na dobrych piastach to budżet ok 6,5k, dla mnie chore i nie zapłacę nigdy za głupie dwa koła tyle pieniędzy. Waze w tej chwili 85 kg, mniej już nie zamierzam, ta wagę chciałbym utrzymać bo czuję się bardzo dobrze. Jeżdżę po plaskololsce, jak wspominacie 200g różnicy wielkiej mi nie zrobi więc tym bardziej utwierdza mnie to w przekonaniu że więcej niż 4kola nie ma co wydawać. Mam swoje typy które podawałem w pierwszym wpisie, doszły jeszcze dwa, SwissSide oraz Fulcrum więc w tej chwili jest ich 7, myślę że wystarczająco dużo i tego będę się trzymał. Im więcej szukam tym więcej wątpliwości się pojawia, trzeba z tym skończyć. https://www.swissside.com/products/hadron3-classic?variant=55883193287043 https://www.bike24.pl/produkty/866113 Ceny nieco wyższe ale liczę że na BlackFriday coś obniża, ciśnienia na zakup w tej chwili nie mam, cierpliwie czekam i spoglądam co jakiś czas na ceny. W każdym razie dziękuję za podpowiedzi.
  3. Ale w tej cenie do 4k ciężko znaleźć koła które mało ważą i są zarazem aerodynamiczne. Wszystko w tej cenie o stożku ok 45-50 mm to waga 1550+1700. Zostają made in China, cenowo wychodzi pod 4k, np ICAN na piastach dt 240 ( pytanie czy oryginalne) https://icanwheels.com/products/dt-aero-50-disc-wheelset albo skladaki z Polski np NoLimited, Evanlite. To ja już nie wiem czego mam szukać i gdzie. Czy te Reynoldsy brać pod uwagę czy nie? Piasty mają bezproblemowe? Budżet nie jest z gumy, te 4k to już moja górna granica, więcej powiedziałem sobie że nie zapłacę.
  4. Wpadła mi jeszcze jedna opcja w oko, mianowicie https://m.olx.pl/d/oferta/reynolds-ar-46-disc-kola-karbon-carbon-CID767-ID13UYKo.html?reason=hp|cool_rec_platform_u2i Czy to jest warte uwagi?
  5. Tłoczki pracują prawidłowo, hamulec działa, tarcza nie obciera, nie ma żadnych wycieków, dźwignia zmiany biegów działa natomiast przy hamowaniu klamka nie odbija do końca, powraca dużo wolniej w porównaniu do drugiej, muszę przepchnąć ja do pozycji wyjściowej około 1-1,5 cm. Tak jak wspominałem, rower na gwarancji więc pójdzie na sklep niech ogarniają temat. Tylko 200km do przejechania w dwie strony, chyba że rower można oddać do autoryzowanego dealera marki Giant to będzie mniejszy problem bo mam takiego u siebie w mieście. Skoro mogą robić przegląd zerowy, wbijają w kartę gwarancyjną to reklamacje też powinni przyjąć i naprawić uszkodzona cześć.
  6. Więc pozostaje jakaś awaria mechaniczna klamkomanetki. Jak dobiorę się do klamki po zdjęciu owijki to zobaczę jak to wygląda mechanicznie, jeśli nie będę w stanie sam ogarnąć to pójdzie do sklepu, rower na gwarancji.
  7. Właśnie problem w tym że nic nie cieknie, tłoczki pracują prawidłowo, nic nie obciera o tarcze a klamka chodzi bardzo tempo, nie wraca do swojej pozycji, muszę przepychać palcami. Albo jakaś sprężynka w środku jeśli jest to nie działa prawidłowo albo zakładając owijkę owinąłem za głęboko( robiłem to pierwszy raz). Będę serwisował rower to zdejmę owijkę i zobaczę, jesli nie pomoze, rower pójdzie do reklamacji w związku ze źle działająca klamkomanetka. Zapowietrzenie hamulca? Raczej wykluczam bo wówczas tłoczki pracowałyby raczej nierównomiernie, aczkolwiek też to zrobię przy serwisie.
  8. Nie, nie miałem z tym problemu. Po wrzuceniu tych zdjęć podniosłem kierownicę do gory, po kilkuset km zaczely się problemy. Zresztą to będzie do ponownego ustawienia, chyba będę musiał wymienić owijkę bo nie mam możliwości regulacji klamek. Druga sprawa prawa klamka nie odbija do końca, coś się zjebało, hamulca co prawda nie blokuje ale jest to irytujące.
  9. Fajny temat ale nie jestem powyżej 50+ 😆 więc poczytam tylko.
  10. To były jednak TYRO 1 , dzwoniłem. https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-ffwd-tyro-set-fcc-pd23677/?v_Id=146206&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=19710667829&gclid=CjwKCAjw_-3GBhAYEiwAjh9fUGEpPj3F8YLVZcYE_CpOI-VlkUbmjFTZvOGh6t3R2fJo-JXxPPbqDxoCiWQQAvD_BwE
  11. Bardziej zależy mi na aerodynamice bo mieszkam na płaskich terenach Też się wczoraj zastanawiałem który to model, TYRO 2 sa dostepne w kilku sklepach ,najniższa cena to 3600 zł.
  12. Dzięki Jacku za info, te koła są w kręgu moich zainteresowan, wrzucałem linka z innego sklepu w sporo wyzszej cenie. Ta oferta mega atrakcyjna. Jedna rzecz w tych kołach jest irytujaca, mianowicie waga. W budżecie do 4k PLN może da się kupić na przecenach w listopadzie bądź grudniu coś lepszego i przede wszystkim lżejszego, w okolicach 1500 g. Pytanie czekać czy korzystać z takiej która przedstawlies.
  13. Czyli szukać 21 wew. minimum i 30 zewn.? Jeszcze jedna opcja, mianowicie Shimano dura ace 9270? Warte uwagi czy do śmietnika?
  14. Dzięki za cenna uwagę. Przy zakupie używanych będę miał na to oko. Mnie interesują tylko koła, bez opon więc wszystko będzie widoczne, ewentualnie taśma do zerwania. Nie wiem o co sprzedającemu chodzi z tą piasta, sam się zastanawiałem ale to nieistotne. Linka wrzuciłem tylko pogladowo. Czy to składane czy oryginał nie wiem, nie dopytywałem. Ogólnie chodzi o takie koła z piasta 240 lub 350, jest tyle tych modeli że nie wiem które są na jakich piastach.
  15. Chociażby coś takiego https://m.olx.pl/d/oferta/kola-karbonowe-dt-swiss-erc-1400-45mm-CID767-ID17tT74.html?reason=hp|recent Moja waga to ok 86-87 kg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...