Skocz do zawartości

archaeopteryx88

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia archaeopteryx88

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Hej! Planuję zakup roweru, ale nie wiem, co będzie najlepsze pod moją jazdę. Może zacznę od tego, gdzie chcę jeździć: głównie miasto, parki, ubite ścieżki, ale również dłuże trasy asfaltowe. Po bulwarach wiślanych (w Warszawie) oraz ścieżki rowerowe. Chciałbym też założyć sakwę na dłuższe wyprawy. Jeżeli chodzi o pozycję na rowerze, to nie chciałbym bardzo zadzierać głowy do góry podczas jazdy - gdyby to był gravel. Zależy mi bardzo na komforcie. Przerzutki? 2 x 10/2x 11 może być. Co próbowałem i co mi się podoba: Nuroad One 2025 https://www.cube.eu/pl-pl/cube-nuroad-one-fe-desertstone-n-green/829220 ale tu nie ma sztywnej tylnej osi - big deal? dużo tracę? Prawie 5 tyś - Czy jest to warte tej ceny? Nulane PRO 2025 https://www.cube.eu/pl-pl/cube-nulane-pro-fe-fireorange-n-black/856500 tu jest sztywna oś w cenie 5279 zł. Nuroad PRO FE 2024 https://rowery-lomianki.pl/cube-nuroad-pro-fe-28-2023-metalblack-n-grey.html za 4999 zł. Sztywna oś i prosta kierownica. Kathmandu Pro 2025 https://www.cube.eu/pl-pl/cube-kathmandu-pro-silverblue-n-grey/862310 za 4800 zł. Rower kompletny i bardzo komfortowy, ale ciężki - odczuwalna różnica w porównaniu z gravelem. Gdyby nie ta waga, to pewnie bym się nie wahał, ale mam dylemat. Czy coś możecie jeszcze polecić do tej kwoty? co sądzicie o tych wyborach? Nie przymierzałem MTB i właściwie to nie wiem, co mógłbym wziąć pod uwagę?
  2. Jacku, wiadomo coś na temat ram od Indiany? Gdzie są produkowane?
  3. @Aeryenn Jeśli go weźmiesz, to podziel się tutaj wrażeniami ? Też myślę nad zakupem X7.
  4. Faktycznie. Wyglądają bardzo podobnie. Ten nowy model wydaje się być mniej rekreacyjny od poprzedniego
  5. @Oskar Dzięki za sugestię. Śledzę temat Indiany od pewnego czasu i jestem niemalże skłonny do zakupu, a ten Storm X7 wygląda świetnie w tej cenie. Jedynie zastanawia mnie rama - czy faktycznie można uzyskać tak dobry efekt ogólny nie tnąc kosztów i nie obniżając jej jakości? To chyba moje jedyne zmartwienie, ale de facto jest 5 letnia gwarancja, więc poniekąd to mnie uspokaja. Będę wdzięczny za info. na temat geometrii. Szkoda, że Indiana nie podaje takich informacji, co jest nieco dziwne i trochę zniechęcające do zakupu przez internet. @jajacek Attention SL 2021 jest na celowniku, szukam 21 cali. W przekroku 83 cm, wzrost 187 cm. Zastanawiam się czy napęd 3x10 byłby możliwy do założenia? Będąc w temacie, to właśnie zerknąłem na stronie i już są modele na 2022. https://www.cube.eu/pl/2021/bikes/mountainbike/hardtail/attention/cube-attention-indigoblacknblack/ https://www.cube.eu/pl/2021/bikes/mountainbike/hardtail/attention/cube-attention-sl-greynlime/ Nadal brak sztywnych osi. Z tego wszystkiego 2x11 byłby lepszym wyborem?
  6. Jacku, czytam wszystkie te komentarze i właściwie powoli odchodzę o idei kupowania typowego roweru trekkingowego (to był mój pierwszy post na forum), a zaczynam poważnie traktować mtb jako pojazd all-around. Wcześniej upatrzyłem sobie Radona Sunset 9 https://www.radon-bikes.de/en/trekking-cross/trekking/sunset/sunset-90-2021/ - sam nie wiem czy to w ogóle jest opłacalne, ale jeśli nowoczesne ramy mtb, które nie są aż tak agresywne w geometrii, dadzą mi podobny komfort do typowego trekkinga, to co mógłbym wybrać do tego typu jazdy z tychże rowerów? Zależy mi bardzo na komforcie, gdybym znalazł się na na dłuższych odcinkach asfaltowych. Zapewne dodałbym jakiś bagażnik,sakwy i ewentualnie błotniki.
  7. Jacku, Bardzo mi się spodobał Radon Scart Light 9.0 przez ciebie polecany, ale z racji braku dostępności również zainteresował mnie model SUNSET 9.0 jako opcja trekingowa - czy to to jest sensowne rozwiązanie za 1300 EUR?
  8. Hej! W najbliższym czasie planuję zakup roweru, ale pojawia się pewien dylemat – cross czy trekking? Przeglądając oferty różnych producentów napotkałem na kilka ciekawych modeli, które biorę pod uwagę, ale nie wiem właściwie który z tych rowerów będzie miał bardziej odpowiednie zastosowanie do moich potrzeb. Rowerem planuję głównie jeździć na co dzień – do pracy/sporadycznie na zakupy/po parku, ale również w grę wchodzą wypady za miasto, gdzie jest nieco piaszczyste podłoże, trochę wzniesień..itp. Myślę również o dłuższych wyprawach, kilku dniowych. Co biorę pod uwagę? Cross: https://www.unibike.pl/zethosgts.html - w tym wypadku zakupiłbym bagażnik i błotniki, ale zastanawiam się czy waga końcowa nie byłaby wyższa od kompletnego roweru trekkingowego? Czy to jest dobre rozwiązanie? Trekking 1. https://www.unibike.pl/atlantisgts.html lub https://www.unibike.pl/globetrottergts.html - pytanie czy warto dopłacać ponad 1k do Globtrottera? Atlantis jest nieco cięższy od Globtrottera. 2. https://www.cube.eu/pl/2021/bikes/city-tour/on-road/kathmandu/cube-kathmandu-pro-iridiumnblack/ W tym przypadku jest amortyzator powietrzny, przyzwoity osprzęt, ale...z tyłu piasta Tourney? WTF Cube? Coś poszło nie tak? Nie chciałbym schodzić poniżej osprzętu jakości Deore, więc to taka pozycja wyjściowa. Jednak zastanawiam się nad amortyzatorem i rozpatruję to w kontekście nie tylko jakości, ale również żywotności, więc tu pojawiają się dwa pytaia – czy odczuję znaczną różnicę na co dzień mając na wyposażeniu amortyzator powietrzny? Czy będzie on mniej zawodny od takiego sprężynowego? Nie znam się na tym, więc chciałbym usłyszeć waszą opinię ? Z pewnością nie wyczerpuję wiedzy w tym temacie, więc mile są widziane od was jakieś sugestie zarówno w kategorii trekking, jak i cross. Pozdrawiam Waga: 82 kg Wzrost: 187 cm Przekrok: 82,5 cm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...