Schaft Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Witam serdecznie Po użytkowaniu roweru Kross level r6 2016 przez 3/4 lata (około 20,000 przebiegu) zastanawiam się nad oddaniem roweru do serwisu - myślałem nad lakierowaniem ramy + serwis( głównie odnowa amortyzatora bo z resztą sam sobie poradzę) lub kupnem roweru w wyższej klasie ( im mniej tym lepiej ?, ale myślę że do 6000 tysięcy mógłbym wydać) Co do mojej opinii na temat R6 to jestem zadowolony, jedyny minus to może eksploatacja części (łańcuch co 3 tysięce a następnie co 6 zębatki i łańcuch ale to w tej klasie to pewnie norma). Kupiłem ten rower w promocji za 2,500 w normalnym sklepie grenn bike. Czasami sprawdzam ceny i dziwie się bo teraz jest cena ponad 3,500 ( okres letni + ten jeba.. Wirus robi swoje i może temu taka cena) Rower służy mi głównie do dojazdów do pracy i jakiś weekendowychy wypadów. Do treningu służy mi głównie rower spinningowy. Brałem udział w kilku rajdach ale to amatorskich. Jedyny prawdziwy test to było przejechanie Wisły 1300 km. Być może nowy/odnowiony rower wywoła u mnie dreszczyk rywalizacji i chęć nowych wyzwań ☺️ Ponizej dane które mogą się przydać Trasa : 80% asfalt Dlaczego MTB a nie szosówka? Podoba mi się geometria ramy a co za tym idzie pozycja podczas jazdy i to chyba tyle Waga 90 wzrost 185 Poproszę też o linki jeśli macie doświadczenie z serwisami rowerowymi z malowaniem ram. Bardzo podobają mi się rowery, które wyróżniają się z tłumu. Dobre serwisy bez malowania też mogą być ? Jako że macie dużo większą wiedzę i doświadczenie to liczę na waszą pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się