Skocz do zawartości

Vesper

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Vesper

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Dzięki za przydatne informacje, chyba tak zrobię i uzbieram na nowy rower :)
  2. Dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze kilka pytań które zrodziły mi się w głowie: - czy jest możliwość założenia kasety 9 rzędowej do przerzutki 8 biegowej z myślą o późniejszej wymianie przerzutki? I czy w takim wypadku trzeba by było wymieniać również korbę? - czy według Was powinienem pchać się w modernizację tego roweru? Czy raczej sprzedać, dołożyć trochę gotówki i kupić nowy za około 2200zł na osprzęcie Alivio
  3. Cześć, jestem Piotrek ? jako, że jestem nowy na forum, to chcę się na początek przywitać ze wszystkimi forumowiczami i gorąco podziękować Łukaszowi za jego porady. Wracając do tematu, opowiem w pierwszej kolejności o swoim rowerze. W 2015r zakupiliśmy wraz z żoną 2 rowery marki Saveno, jako że kupowaliśmy dwie sztuki nie mogliśmy zbytnio wybrzydzać ze względu na koszt. Ja wybrałem model Saveno Odyssey GTS 2015 o specyfikacji: Rama: Aluminiowa, 6061, Widelec: Amortyzowany SR Suntour, SF11-M3010 Suport: Cartridge, łożyska maszynowe uszczelnione Mechanizm korbowy: Shimano FC-M131, 48-38-28T Manetki: Shimano STEF-51, półautomatyczne Przerzutka przednia: Shimano Przerzutka tylna: Shimano Acera RD-M360 Ilość biegów: 21 Kaseta: Nakręcany wolnobieg Shimano MF-TZ21, 7-biegowy, 14-28T Łańcuch: KMC HV-500 Hamulce: Aluminiowe Tektro, V-brake Klamki hamulcowe: Aluminiowe, Shimano STEF-51, zintegrowane Piasta przednia: Shimano Dynamo, DH-3N30, QR-szybkozamykacz Piasta tylna: Aluminiowa, Quando KT-A12R, QR-szybkozamykacz Obręcze/zestaw kół: Aluminiowe, dwuścienne, wzmacniane 28" Opony: Kenda 700x40C Wspornik kierownicy: Aluminiowy, regulowana wysokość oraz kąt nachylenia kierownicy Kierownica: 600mm Chwyty: Ergonomiczne z miękkiej gumy, Herrmans Ergo DD08B Wspornik siodła: Aluminiowy, amortyzowany, 350mm Siodło: Selle Royal Lancia Pedały: Aluminiowe, z powierzchnią antypoślizgową Wyposażenie: Oświetlenie Basta Axa Ray500/ Buechel, pełne błotniki, aluminiowy bagażnik z gumą, aluminiowa podpórka, oświetlenie odblaskowe, osłona mechanizmu korbowego, dzwonek Do tej pory przejechałem na rowerze ok 2000km i zastanawiam się nad stopniową modernizacją roweru. Na początku chciałbym wymienić wolnobieg na kasetę, co się wiąże z zakupem koła, kasety i nowego łańcucha (przy pozostaniu przy dotychczasowych 7 przełożeniach) i tu zaczyna się dylemat, ponieważ tylna przerzutka z tego co przeczytałem obsługuje do 8 "biegów" i może warto by było kupić 8 rzędową kasetę i wymienić klamkomanetki. Poniżej podaje linki do ofert nad którymi się zastanawiam: Kaseta: https://www.centrumrowerowe.pl/kaseta-sram-pg-850-pd15943/?v_Id=10230 Klamkomanetki: https://www.centrumrowerowe.pl/klamkomanetka-shimano-st-ef65-pd8516/?v_Id=32220 Koło: https://www.centrumrowerowe.pl/kolo-wheels-mfg-swift-joytech-802dse-pd13415/?v_Id=58445 Łańcuch: https://www.centrumrowerowe.pl/lancuch-connex-808-pd12543/?v_Id=4448 Czekam na Wasze rady, sugestie i co jeszcze powinienem wymienić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...