Skocz do zawartości

pawel1

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia pawel1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. Hej odkopię częściowo temat. Kupiłem tego Triban GRVL GRX AF 2x12 w sobotę i czuję po pierwszych jazdach, że spełnia oczekiwania. Niestety Decathlon nie popisał się w kwestii regulacji i rzetelnego montażu roweru więc będę oddawał na ponowną regulację. Jedna przypadłość, z którą się borykałem zarówno w poprzednim rowerze (3x9) jak i w tym (2x12) to czucie mocnych wibracji na korbie, pedałach przy wysokich przełożeniach. Dodam, że wibracja powstaje dokładnie w momencie odpychania korby nogą a nie w całym zakresie. Uczucie jakby łożysko obracało się na sucho, z oporem. Czytałem już wiele o tym na forach, że to może być spowodowane wadliwym łańcuchem lub zbyt napiętym, wadliwym suportem a gdzieś indziej jeszcze że to normalne zjawisko i nie powinno niepokoić. Rower jest nowy więc kompletnie się nie spodziewałem tego tutaj. Jest to denerwujące zjawisko i zastanawiam się jakie jest Wasze podejście do tego. Zostawić? Czy walczyć ze sklepem o wyeliminowanie tego?
  2. Moi drodzy, a czy kojarzycie jak wygląda temat przelakierowania roweru? Jestem zdecydowany na Triban GRVL GRX AF 2x12, bo jestem pewien że nie znajdę takich komponentów, w tych pieniądzach u konkurencji. Podobne parametry będą miał roweru za 9000 zł niżeli 5300zł z tego co widzę. Rower mi siedzi, do wymiany ewentualnie opony z 40mm szutrowych na bardziej miejskie, asfaltowe 38mm. Jedyne co mi się nie podoba i powoduje wahanie to jego wygląd. Ten czarny połysk wygląda po prostu tandetnie. Zastanawiam się czy opłaca się kupić i przemalować, czy lepiej nie zakładać takich scenariuszy jeszcze przed zakupem. Plusem to, że z przemalowaniem i tak wyjdzie taniej niżeli 'ładny' z tymi komponentami.
  3. Hej, poszukuję nowego roweru jako kontynuacji przygody rowerowej. Dotychczas jeżdżę rowerem crossowym ale zaczyna mnie bardzo irytować jego ciężar oraz problem z utrzymywaniem średniej prędkości. Dotychczas przy bezwietrznym dniu utrzymuję ok 25km/h na 3-6 i to jest max bez solidnego wysiłku. Jak w temacie, domyślnie użytkuję roweru do włóczenia się po Krakowie, ścieżkach rowerowych oraz okazjonalnie szutrze. Często lubię wyjść na trening, gdzie bulwarem wiślanym zjadam co raz to kolejne płaskie kilometry. O ile głównie są to płaskie drogi asfaltowe, tak trafiają się oczywiście mini uskoki krawężnikowe, dziury itd. W swoim przyszłym rowerze nie chciałbym się nimi przejmować na drodze. I tutaj pojawia się pytanie. Czy istnieje rower, który miałby specyfikację bardziej przesuniętą pod rower szosowy, jednocześnie nie będąc tak wrażliwy na zmianę nawierzchni oraz przede wszystkim wyboje? Dopuszczam zakup dodatkowego kompletu kół, żeby móc zmieniać zależnie od przeznaczenia. Budżet to 8 000 zł, chyba że będzie sytuacja, że warto dopłacić delikatnie żeby mieć znacząco lepszy sprzęt. Najchętniej to bym wydał i 4 000zł na coś co by jechało i bym się nie przejmował że ukradną :) Kilka rowerów o których myślałem to Cannondale Topstone 2 Specialized Diverge E5 Elite Canyon Grizl 7 Triban GRVL GRX AF 2x12 (Decathlon) Triban GRAVEL 120 (Decathlon) Triban GRVL 520 (Decathlon) Będę wdzięczny za każdą polecajkę, każdą poradę która zbliży mnie do wymarzonego zakupu ? Może któreś modele szczególnie Wam przypadły do gustu? Może któreś marki nie są warte polecenia przez wysoką cenę a słabą jakość? Porozmawiajmy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...