Skocz do zawartości

Loup

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Loup

Nowicjusz

Nowicjusz (1/4)

  1. ok.. znalazłem rozwiązanie 🙂 trochę pracy... ale się udało. Generalnie działa to na linkach nietypowych - zakończonych kulką.. Automat jest rozbieralny - ale trzeba najpierw wyhaczyć/zluzować cały układ - odczepić zarówno przy klamkach jak i na końcówkach z hamulcem. Wtedy da się to rozłożyć i zamontować nową linkę - z kulką (ja nie miałem więc czekało mnie trochę pracy z pilnikami 🙂 ale się udało). Właśnie sprawdzam - linki takie można nabyć w internecie. Tak to wygląda w środku... wybaczcie usmarowane palce - w trakcie pracy zdjęcie zrobiłem. a w to prostokątne wycięcie wchodzi kulka 🙂
  2. Cześć, witam wszystkich forumowiczów. Przeglądam to forum - szukając informacji i niestety nie znalazłem niczego (albo przeoczyłem - za co przepraszam, jeżeli tak było) o serwisowaniu - wymiana linki hamulcowej w systemie hamulcowym rowerów holenderskich... Wydaje mi się że nie jest to najpopularniejszy system.. Podobno działa on tak: niezależnie od tego który hamulec nacisnę na kierownicy, jeżeli nacisnę tylko jedną klamkę - hamuje zawsze tylko tył.. jeżeli nacisnę obydwie hamuje tył i przód.., jeżeli nacisnę najpierw jedną (dowolną) hamuje tył, jak dołożę drugą - zaczyna też hamować przodem.. Nie jestem fachowcem i nie mam pojęcia jak to się fachowo nazywa.. być może dlatego nic nie znalazłem. Zerwała mi się linka hamulcowa od przedniego hamulca.. chciałbym ją wymienić i nie jestem pewny czy mogę to zrobić w standardowy sposób... W załączniku zdjęcie tego ustrojstwa które odpowiada za działanie tego systemu.. Może ktoś się z tym zetknął i ma doświadczenie.. czy to w ogóle jest rozbieralne/naprawialne - czy nie zawracać sobie tym głowy.... Serdecznie dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...