Skocz do zawartości

Dixel

Użytkownicy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Dixel

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Jakie koła można byłoby z czasem wpchać do speca za 1,5-2 tyś?
  2. To na twoją opinię który byłby lepszy z tych dwóch do jazdy w górach na 15-60 km dystansach? Jakość/Cena? Piszę że ten Canyon też waży 9kg, czyli rama pewnie lekka.
  3. Dziękuję bardzo za szczególną odpowiedź! Ale co z tym Canyon? On nie byłby lepszą opcją? Canyon - https://www.canyon.com/en-pl/road-bikes/endurance-bikes/endurace/al/endurace-7/2733.html Dlaczego on kosztuje 7000 zł, tyle samo jak Specialized, ale ma full zestaw 105? Niemcy (Canyon) robią gorsze ramy, koła?
  4. Dla czego spec nie? Dobra rama, tiagra… za drogo dla tego zestawu czy co? Mówimy o tym za 6900, spec który ma tiagre już. Hydraulikę. a co za Canyon można powiedzieć? spec - https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/specialized-allez-e5-disc-sport-tiagra-2023-chlorowodorek-betainy-z-pepsyną/140014530/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=140037057&country=pl&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA5fetBhC9ARIsAP1UMgGuTYpHh5xfScm5DduG2CV0sbNZmGecGJPXCk1625WoPlGx5PwBvDUaAmqQEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Canyon - https://www.canyon.com/en-pl/road-bikes/endurance-bikes/endurace/al/endurace-7/2733.html
  5. Fajna strategia wciskać używane rowery :))) (żartuję) Więc jak te dwa IYO są nie dobra decyzją, to jakie nowe były by dobrą? I dla czego są nie dobrą decyzją. Bardzo dziękuję za wyjaśnienie.
  6. Takie pytanko - ktoś mi napisał - po co brać tego speca z osprzętem tiagra, za 7k, jak jest za 7k Canyon Endurace 7 w full 105? Ja popatrzyłem naprawdę ma 105-tkę, hydraulikę też, czemu wtedy taka różnica w sprzęcie jak cena ta sama? Spec ma lepsze koła i ramę?
  7. Ten spec na clarisie jest za 5300, z tiagrą za 6800, to już naprawdę overbudżet. Może być i wymieniłbym kiedyś komplet na tiagrę czy 105-tkę.
  8. https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/specialized-allez-e5-disc-claris-2023-chlorowodorek-betainy-z-pepsyną/140014529/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=140037053&country=pl&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA5fetBhC9ARIsAP1UMgErCze7kPA-ELNtvJTXAtYRQknxgsJ4iiu9nd6p-TY8jxs21q_2F24aAmrDEALw_wcB&gclsrc=aw.ds https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-romagna-disc-sle-pd35801/?v_Id=191714&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA5fetBhC9ARIsAP1UMgE-oujIbyqgxp0jK7lNZevh70YXy1dUvO2F9FxWTIOK7-yYowndmN8aAjQ_EALw_wcB
  9. No spec dla czegoś kosztuje tyle samo, rama znacznie lepsza, opony też, claris gorzej znacznie 105-tki, ale ogólnie jak na to patrzeć?
  10. Sensa Romagna Disc SLE 105 VS Specialized Allez E5 Disc? Na szose w górach.
  11. Możecie panowie powrzucać podobne szosy jak wymieniona Triban RC520,może w tej kategorii jest coś lepszego na rynku do 5k. Chodzi o podobną szosę, nie o gravele, może jeszcze jakieś road+y, czy szosa na którą mogę zainstalować 32c?
  12. Co możecie powiedzieć o szosie Triban RC520 który ma tarcze, i shimano 105-tkę?
  13. Wzrostu mam 176 cm i 65 kg. Używanego roweru nie chciałbym, cena teoretycznie może być i do 6000 zł dla nowego. Zgodziłbym się na wymianę opon na nowym rowerze, ale nie więcej. Moje pytanie brzmi tak raczej - Lepiej będzie jeździć szosą (czy tam road plus) na dobrej jakości asfalcie (85-95% czasu) i czasami wyjeżdżać nią na teren, szuter i nie tracić prędkości na samym asfalcie mając opony max. do 32c lub do 35c i mniejsza masę CZY mieć gravela który pewnie będzie cięższy, opony 35-42, którym nie uda się tak poruszać się po asfalcie i trzymać tyle Watt na dystansie , ale na terenie (5-15% drogi) będzie czuł się bardziej komfortowo?
  14. Dziękuję bardzo. A co stosownie Cube Nuroad Pro desert´n´grey 2022? Topstone który ma opony WTB Riddler Comp (czyli bardziej agresywne, do terenu, to raczej przy mojej jeździe do góry na asfalcie(85%) nie wiem czy będzie ok. Diverge E5, ma z fabryki dosłownie takie opony których raczej i potrzebuję (Pathfindery), protektor na oponach nie jest bardzo wyrażony, ale i nie jest taki gładki jak mają opony klasycznej szosy no i waży ten rower 10 kg. Bo Kross Esker 2.0/4.0 - te 11/12 kg to raczej nie pasują mi, jak cały czas będę jechał do góry. A co też stosownie Giant revolt 2 oraz Kross Vento 5.0 który ma Shimano 105-tkę i waży 9,75 kg? W nim mi tylko opony nie podobają się, do terenu w ogóle pewnie nie przydają się (Schwalbe lugano). Jak w ogóle jeździ się na takich oponach przy 5-7 atm na terenie, w lesie (bez korzeni, dużych kamieni)? Pytam bo w ogóle nie mam pojęcia, mój najlżejszy rower ważył 15,5 kg i miał opony 2.25 :)) Może wtedy mi klasycznej szosy starczy, biorąc pod uwagę że 85% to będzie asfalt (takiej jak vento 5.0 naprzykład z schwalbe lugano)?
  15. Witam wszystkich! Całe życie jeździłem w DH/Freeride, mam tylko podstawowe pojęcia o tego rodzaju rowerach która są w „temacie”. Mój budżet to 3500-5000 zł. Potrzebuję rower na górską miejscowość, czyli jeździć góra-dół - 85% dobry asfalt, 15% - gravel, las, szuter i t.d Nie jestem pewien, ale też jest szansa że rozpatruję używanie takiego roweru do Biketouringu. Ale napewno nie często będzie używany pod te celę. Czytałem wywiad że nawet na szutrze normalnie jeździ się szosą, z gravel można tylko stracić prędkość na asfalcie przez większą masę, opony i budowę ramy. Niektórzy piszą że gravel lub road plus czy endurance będzie kompromisowym rozwiązaniem dla podobnej do mojej sytuacji. Namiaru kupować 2 rowery nie mam, i drugi komplet opon też 🙂 Dopiero oglądałem takie opcję jak - Kross Esker 2.0,4.0,6.0 ; Kross Vento 4.0,5.0. ; Orbea avant H60 ; Cube Nuroad Pro ; Trek Domane Al ; Spec Diverge E5 2023. Nie wiem co z tego bardziej pasowałoby do moich potrzeb. I jak wybrać pasujący rower. Napewno chciałbym żeby rower nie był cięższy niż 10 kg. Proszę o pomóc w tym temacie i dorzucenie jakichś modeli rowerów! Dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...