Skocz do zawartości

kwakmx

Użytkownicy
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • EXPL 540 (SLX brake + mykmyk)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kwakmx

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. @Pepe75 A no faktycznie jest, czyli wychodzi na to że "komuś innemu była potrzebna" jak składał rower 🙂
  2. W korbie FC-M5100 jest tylko plastikowa nakrętka (drugi link), nie ma żadnych dodatkowych zabezpieczeń, ja dodatkowo daje (dosłownie kropelkę) niebieskiego kleju na gwint i dokręcam kluczem dynamometrycznym.
  3. Teraz mam Shimano SM-BB5, następne będzie BB-MT501 zalecane przez shimano
  4. To faktycznie coś nie halo u ciebie. Ja swojego EXPL sam serwisuje, korbę ściągałem, zakładałem i nic się nawet nie zluzowało. Skoro korba wymieniona i dalej spada, to może coś z suportem nie tak np materiał z gównolitu i się wyrabia. PS jak chcesz zębatkę 30T to mam lekko używaną, po miesiącu założyłem 32T bo 30T na płaskoziemi mi się nie sprawdza. Też tak mam i przed sezonem wpadnie nowy suport
  5. W XC100 jest Prowheel Charm 32? może lepiej ją zmienić na coś "normalnego".
  6. A w którym rowerze? Bo w expl 540 nigdy. (korba deore)
  7. @PawelPrzelaj https://roweroweporady.pl/f/topic/9432-rockrider-explore-540-29-vs-xc-100-29/page/119/#comment-85784
  8. @PawelPrzelaj był już poruszany temat w tym wątku, poszukaj kilka stron wstecz.
  9. Jeżeli jeździsz turystycznie, bez upalania po karkołomnych singlach, to ja bym je zostawił, bo szkoda kasy na taki upgrade, no chyba że piasty maja luzy a obręcze ósemki to wymiana wg mnie ma sens. 2 tyg temu, jeździłem swoim EXPL540 po trasach przeznaczonych dla full-i (syn mnie namówił) on latał po hopach, ja omijałem co mogłem ale kilka droopów, masę korzeni i parę mniejszych hopek zaliczłem, rower przetrwał, a ja wróciłem z kilkoma siniakami. Z tyłu miałem 1.5 bar, koła na mleku, felgi mocno "dobijały", ale brak widocznych uszkodzeń, rower śmiga dalej, więc jak na wyrób deca, to całkiem nieźle się spisały, ważę 89kg rower 14,8, także przez 1.5godz. lekko nie miał i przetrwał 🙂
  10. Za te 75 zeta jest maxxis ‎27.5 x 2.80, tam jest błąd w tytule, prawidłowe wymiary są w opisie.
  11. Mam podobne odczucia, w dodatku przy ostrym skręcaniu na zjazdach tarcza szoruje o klocki, niby sztywna oś, ale amorek 32mm to jednak plastelina przy 90kg rider-a.
  12. E-EXPL (Second Life) 6999pln E-MTB Haibike Allmtn 3 €2845 + 60 E-Full MTB Cannondale Moterra Neo S3 €2,599.35 +95
  13. Dzięki za wyczerpującą odp. po której moje przewidywania się potwierdziły, koszt ponad 10k za customowy rower to jest dosyć sporo, w podobnych pieniądzach można kupić przyzwoitego sztywniaka, a dokładając 2-3 tysie to fulla można upolować z zagranicy, jedyny minus, to trzeba jednorazowo wydać więcej kapusty. Na Bafangu jeździłem w Wiśle (bodajże czeskim rowerem HT) i była z tego niezła fradja, ale żuławach gdzie mieszkam, to chyba przerost "formy na treścią" bo tu mało wzniesień, ale myślę o żonie co by mi mogła tempa dotrzymywać na ścieżkach, bo mam dosyć rowerowych spacerów 🙂
  14. @Robi68 pochwalisz się zdjęciem jak wygląda twój E-EXPL540, chodzi mi taki pomysł po głowie od pwenoego czasu, aczkolwiek wydaje mi się to mało opłacalne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...