Red Bull Rampage 2012

Nie trzeba interesować się sportami ekstremalnymi by dobrze wiedzieć, że od wielu lat jedną z najbardziej angażujących się w tą dziedzinę sportu firm jest Red Bull. Oglądając przygotowane przez nich zawody naprawdę można odnieść wrażenie, że w tym wszystkim nie chodzi jedynie o reklamę i pieniądze, ale także (a może przede wszystkim) o dobrą zabawę.

Być może skok Felixa Baumgartnera z 39 kilometrów był jednym z największych przedsięwzięć w historii tej firmy, ale wydaje mi się, że ekstremalna jazda na rowerze może mu dorównać jeżeli chodzi o widowiskowość.

Oglądając tego typu filmy można zadać sobie pytanie – czy oni już oszaleli czy na granicy szaleństwa balansują :) Tym niemniej ogląda się ich z przyjemnością.

 

Pozostaw odpowiedź edek004 Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

2 komentarze

  • I pakują olbrzymie pieniądze w piłkę nożną niestety (albo na szczęście) nie odnoszą żadnych sukcesów – patrz Red Bull Salzburg, New York Red Bull, Red Bull Leipzig…

  • Red Bull jest niesamowity w kwestii wspierania sportów ekstremalnych. Ich ludzie od marketingu to prawdziwi geniusze. Mogli by pakowa ogromne pieniądze w piłkę nożną jak robi to wielu – ale po co? Znaleźli swoją niszę i dostarczają rozrywki całemu światu. A co do filmiku to nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby się odważyć:D