Skocz do zawartości

remidas

Użytkownicy
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 057 wyświetleń profilu

Osiągnięcia remidas

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Cześć. Aktualnie śmigam na szosie Kross Vento 2.0 (hamulce Shimano Claris BR-2400) i przymierzam się do wymiany klocków hamulcowych. Co byście polecili z nowych klocków nie za miliony, ale też nie koniecznie najniższa półka? ? Myślałem o tych, ale proszę o opinię. https://allegro.pl/oferta/klocki-hamulcowe-szosowe-shimano-ti-r50t2-1-para-13503262490 Ewentualnie, czy wystarczy taki zestaw okładzin i czy będzie kompatybilny z obecnymi hamulcami? https://www.decathlon.pl/p/4-okladziny-hamulcowe-shimano-ultegra-dura-ace-r55c4/_/R-p-X8223681
  2. Cały wątek rozbija się o poprawę szybkości, jednym z zaproponowanych rozwiązań jest montaż lemondki, której jednak nie da się zamontować na giętej kierownicy... i że rowerowo to ujmę koło się zamyka ?
  3. A na której pozycja jest bardziej aerodynamiczna? 90% mojej jazdy to drogi asfaltowe, mieszkam w okolicach Bieszczadów więc podjazdów sporo, czasem długich (serpentyny). Zdarza się jednak, że jeżdżę ze swoim młodym w foteliku z tyłu i wtedy zależy mi bardziej na stabilnym i bezpiecznym prowadzeniu się roweru niż na aerodynamicznej pozycji
  4. A pomijając lemondkę to jaka jest różnica w jeżdżeniu z kierownicą prostą a giętą jak w linku poniżej? https://www.bikko.pl/rower-crossowy-romet-orkan-m-2014.html
  5. A taka by się nadawała? I druga sprawa, czy przy wymianie kierownicy w tym rowerze dojdzie jeszcze wymiana mostka? https://allegro.pl/oferta/kierownica-accent-basic-mtb-prosta-25-4-640-alu-7931727493
  6. Czyli dochodzi dodatkowo wymiana kierownicy na prostą?
  7. To teraz jeśli już o temacie lemondki mowa, to mam pytanie - czy można ją bez problemu założyć do giętej kierownicy? Dokładnie takie coś jak poniżej. https://www.bikko.pl/rower-crossowy-romet-orkan-m-2014.html https://allegro.pl/oferta/lemondka-triathlonowa-alu-czarna-tt-7162997769?fromVariant=7063261819
  8. Autorem posta jestem ja, a nie log więc tytuł posta był wrzucony przeze mnie. Log pisał chyba o trochę innym temacie ?
  9. Jako że użytkujesz te opony to chciałbym zapytać również o kwestię przyczepności, jak się sprawdzają w przypadku jazdy po asfalcie mniej gładkim albo jakimś delikatnym żwirku? Trzeba bardzo uważać? Jak jazda w zakrętach?
  10. Ok, wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Przemyślę temat i dam znać co z tego wyszło ?
  11. A czy taka wymiana będzie wiązała się również z koniecznością wymiany dętek czy wejdą te same?
  12. Co do tych Marathon Racer to mam opcję na wersję zwijaną 28x1.50 z tym, że jest jeden haczyk - "Opony sprzedawane bez gwarancji producenta - opony sprzedawane z gwarancją rozruchową 31 dni, gwarancja obejmuje wady fabryczne."
  13. Witam. Jestem posiadaczem roweru Romet Orkan na kołach 28" 42-622 (700 x 40C, a to chyba 1.60?). Opony to fabrycznie założone Rubena (Flash lub Mitas, nie pamiętam). Chciałbym uzyskać lepsze parametry prędkości na asfalcie nie tracąc z kolei zbyt wiele na przyczepności, szukam czegoś pomiędzy prędkością a przyczepnością. Zastanawiam się nad oponami Schwalbe Marathon Racer 28 x 1.50 (40-622), ale czy przejście z 1.60 na 1.50 cokolwiek zmieni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...