Skocz do zawartości

BMC SLC 01 rozmiar 61


Rekomendowane odpowiedzi

Ad 1.
Rower na muzealnym DuraAce 7800 z roku 2003 na potrójnej korbie. Rower Ridley full carbon na kołach Fulcrum podobnych jak tu, na Ultegrze 6600 z roku 2005 sprzedałem 2 lata temu za 2700. Dziś wziąłbym jakieś 2200-2500. Wartość tego BMC oceniam na ok. 2500-2800. Widać że rama mocno eksploatowana. Czy napęd przyjmie nowy łańcuch nie wiadomo.

Ad 2.
Orbea ma taki sam muzealny napęd ale jak sprawny, działający bardzo dobrze. Ramy Orbea z tego okresu były dobre. Rower ma bardzo dobre koła Campagnolo Zonda, które sam używam wartości ok. 1000-1200 zł. Widać że przedni blat, kaseta, łańcuch i kierownica do wymiany. Koszt jakieś 700-800 zł. Wartość roweru oceniam na ok. 2500.

Takie zakupy są mocno na sapera. Jak nie wiemy od kogo kupujemy. No i są to prawie muzealne rowery. Ja bym takich nie kupił. Tu masz dla porównania rower na którym jak i mój syn jeździmy:
https://www.olx.pl/oferta/specialized-tarmac-rozmiar-56-CID767-IDFWZmf.html#b63cca1000
Na nowym 105 2x11, które uważam za lepsze niż stary DuraAce chodzą zwykle po ok. 4k.
Na Ultegrze po ok. 5k. Tu masz z najwyższym modelem ramy, czyli S-Works na jakim Alberto Contador wygrywał Tour de France
https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-specialized-s-works-tarmac-sl3-ultegra-7-9kg-58-karbon-CID767-IDEPoXF.html#ad875c952c

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...