Skocz do zawartości

Scott Spark 730 Mountain Bike 2014


Rekomendowane odpowiedzi

Scott Spark 730 Mountain Bike 2014 - Suspension MTB, 66970. X Large Frame.

The Scott Spark 730 boasts a super light HMF Carbon Fiber mainframe with an Alloy swingarm. Equipped with a custom FOX Nude shock, and our Patented TwinLoc technology, in combination with Traction Control, allowing for three travel/geometry settings to always optimize your ride. It's the perfect partner for marathons, stage races, and all day fun.

 

Key Features :

Frame: Scott Spark 700 Series 27.5" HMF Carbon

Fork: FOX 32 Float Evolution CTD Air

Group set: SRAM X9/X7

Parts: Syncros FL1.5

Wheels: Syncros XC37 27.5"

 

The Scott Spark 730 2014 Features are:

Frame: Spark Carbon / IMP technology / HMF net BB 92 / Alloy swingarm with 160PM U-Mono Link / Tapered Headtube IDS SL dropouts for 142 x 12mmBB height adj

Rear Shock: Fox Nude / SCOTT custom w. travel / geo adj CTCD 3 modes: Climb - Traction Control - Descend / reb. Adj 120 - 85 - Climb / Shock 190 x 50

Fork: Fox 32 Float Evolution CTD Air CTD damper with 3 modes 15mm QR axle / tapered steerer reb. Adj 120mm

Headset: Ritchey Pro Minus Tapered 1.5" - 1 1/8" semi integr. OD 50/61mm / ID 44/55mm

Stem: Syncros FL1.5 7050 Alloy / oversize 31.8mm 1-1/8" / 6° angle

Speed: 20

Front Mech: Sram X7 / DM S3 / dual pull

Rear Mech: Sram X9 long cage

Shifters: Sram X7 Trigger adjustable clamp

Chainset: Sram S-1000 GXP PF 38Ax24A T

Bottom Bracket: Sram GXP PF integrated / shell 41x89.5mm

Cassette: Shimano CS-HG62-10 11-36 T

Chain: KMC X10

Front Brake: Shimano BR-M615 Disc 180mm

Rear Brake: Shimano BR-M615 Disc 160mm

Rims: Syncros XC37

Front Hub: Shimano HB-M618 / 15mm

Rear Hub: Shimano FH-M618 Disc CL 142 x 12mm / DT RWS axle

Tyres: Schwalbe Rocket Ron / 2.25 67EPI Kevlar Bead / Dual compound Performance Series Front Schwalbe Rocket Ron / 2.25 67EPI Kevlar Bead / Dual compound Performance Series Rear

Seatpost: Syncros FL2.0 / 31.6mm

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Dnia 14.05.2020 o 13:04, jajacek napisał:

...nie, jeśli nie masz 1500 zł na doprowadzenie go do używalności i nie masz 1500 na roczne utrzymanie go.
 

Hej Jajacek,

Czemu piszesz o 1500zł na doprowadzenie do używalności i 1500 kosztów rocznych?

Czy możesz jakoś rozwinąć temat?

Pytam bo zastanawiam sie nad Rockriderem 6.3 lub ewentualnie 520s.

Liczę się z wymianą łożysk w wachaczu i ewentualna zmiana amortyzatorów bo fabryczne to chyba jest kicha ale czy oprócz tego to faktycznie jest taki duzy koszt utrzymania? 

Odnośnik do komentarza

Wszystko zależy od tego czy się chce utrzymać rower w optymalnym stanie i postępuje z zaleceniami producenta czy nie i czy się serwisuje samemu czy nie.

Zakładając że sam nie serwisujesz i że robisz przeglądy w miarę kiedy trzeba i jeździsz 3k km rocznie w terenie:
- pełny serwis amora, 170-200 zł
- zestaw naprawczy RockShox do amora 100, Manitou 150
- stery plus wymiana, 100
- 3 łańcuchy, 300
- 1 kaseta, 200
- przelanie i odpowietrzenie hebli, prostowanie tarcz, 100
- komplet klocków Shimano,  60 (jedne jak lajtowa jazda, jak ostra to ze 3 )
- łożyska piast, centrowanie 50
- komplet dobrych opon 250-300
- serwis dampera, 170-230
- zestaw naprawczy dampera, nie wiem
- łożyska suportu lub cały suport, 50-150
- kółeczka tylnej przerzutki 50-100
- linki i pancerze (raz na 2-3 lata), 50
- blaty korby (raz na 6-9 tys km), jeden blat do 150

Chyba wszystko. No i w zależności od orania tym rowerem jakieś elementy tylnej przerzutki raz na jakiś czas albo cała. No i łożyska wahacza jeśli full. Nie znam ceny. To ceny z grubsza do SLX/XT. Mogą się ciut różnić.

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...