Skocz do zawartości

zamiennik łańcucha


Rekomendowane odpowiedzi

A reszty napędu nie masz zużytej? Zużyte zębatki powodują szybszą destrukcje łańcucha.

Jeśli chodzi o szybkość wyciągnięcia się łańcucha jeśli jeździsz szybko w trudnym terenie i np. zmieniasz przełożenia pod obciążeniem to według mnie jest to możliwe przy Twojej wadze, ale jeszcze sprawdź czy z zębatkami jest OK.

Odnośnik do komentarza

Dzięki koledze za odpowiedź. No właśnie rower jest nowy. Jeżdżę rekreacyjnie, głównie po asfalcie i bez jakiś ostrych zrywów. Byłem zdziwiony że łańcuch tak szybko się wyciągnął. Jestem początkujący więc nie wiem czy to jest słaba jakoś łańcucha czy inna przyczyna. Chociaż w Internecie wyczytałem że łańcuchy firmy kmc mają  dobre opinie. I teraz mam dylemat czy założyć taki sam model łańcucha czy dołożyć do czegoś lepszego? Ciężko na chwilę obecną wybrać inny model bo nie wiem czy będzie pasował. Stan zębatek wygląda na ok, nie zauważyłem jakiegoś większego zużycia.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Witam. Kupiłem ostatnio rower i zauważyłem na korbie  (Deore z dwoma tarczami )naklejkę z napisem : "HG-X CHAIN ONLY" . Sprawdziłem więc mój łańcuch i okazało się że łańcuch jest KMC. Co o tym sądzicie. Czy warto zmienić ten KMC na ten prawidłowy z SHIMANO?  Drugie pytanie : czy może być to przyczyną tego że nikt mi nie potrafi tak wyregulować przerzutek żeby przy ustawieniu 1-8, 1-9, 1-10 łańcuch nie ocierał o prowadnicę przedniej przerzutki  (Deore ). Dzięki za wszystkie podpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, alanmacan91 napisał:

naklejkę z napisem : "HG-X CHAIN ONLY" . Sprawdziłem więc mój łańcuch i okazało się że łańcuch jest KMC. Co o tym sądzicie. Czy warto zmienić ten KMC na ten prawidłowy z SHIMANO?

Nie.

KMC produktuje nie najgorszy sprzęt, a producent roweru raczej na etapie projektowania nie wstawił niekompatybilnego łańcucha do napędu.

5 minut temu, alanmacan91 napisał: