Wred Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Dzień dobry, przy wiosennym szykowaniu sprzętu okazało się że syn przez zimę urósł i po podniesieniu siodełka, kierownica w jego Indianie X-pulser 2.4 jest już trochę za nisko. Proszę o poradę jak najlepiej podnieść kierownicę Ahead jak na zdjęciu: 1. Nowy, regulowany wspornik? 2. Dodatkowe pierścienie-dystanse? 3. Inne? Jakie? Zakładam że kupiłbym części w Internecie i sam ogarnął, bo to chyba w moim zasięgu. Pozdrawiam Wu Odnośnik do komentarza
nctrns Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Jeśli kierownica jest zamontowana tak jak na zdjęciu, to tylko inny mostek. Jeśli nad mostkiem są jakieś podkładki, to można je przełożyć, to troszkę podniesie kierownicę Odnośnik do komentarza
pepe Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Jest jeszcze takie coś : https://allegro.pl/oferta/adapter-podwyzszajacy-kierownice-ahead-przedluzka-7827713877 Na ile jest to wygodne i bezpieczne, to nie wiem, ale w każdym razie są takie rozwiązania w sprzedaży. Odnośnik do komentarza
MARIUSZZZ Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Biorąc pod uwagę, że trzeba jak widać zainstalować szyszkę w rurze sterowej, to takie rozwiązanie szczególnie wygodne w montażu nie jest. Stawiałbym na wymianę mostka - proste i bezpieczne. Odnośnik do komentarza
Nath147 Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 A obecnie na czym trzyma się mostek? Na słowie honoru? Szyszka już jest. Jak wysoko chcesz podnieść kierownicę? Może pora rozejrzeć się za nowym rowerem. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 Nie ma możliwości dodania podkładek podobnie jak nie ma możliwości wydłużenia raz uciętej rury sterowej. Należy wymienić mostek na inny. Albo o innym kącie nachylenia albo regulowany. Odnośnik do komentarza
Wred Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 OK, bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi, mam ju chyba jasność - nowy, regulowany mostek będzie optymalny. Rower ma koła 24 cale, ramę 18 a syn poniżej 150 cm (w tym noga 78 cm), jeszcze sezon-dwa wygodnie pojeździ bo posadzony na 26 cali nie był zadowolony... Adapter z linka widziałem w trakcie mojego pre-researchu przed zadaniem pytania, ale nie wzbudził mojego zaufania a kosztuje połowę ceny regulowanego mostka... Szkoda że w modelach juniorskich producenci tak zawężają zakresy regulacji kierownicy - faktycznie można by wymieniać rower co rok/dwa bo kiera "nie nadanża" za siodełkiem (gdzie zakres regulacji jest, i to nawet spory). Pozostaje tylko dobrać/zmierzyć średnice tych rurek i do dzieła ? Odnośnik do komentarza
nctrns Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Nie ma regulacji bo taka technologia. Jakby rura sterowa wystawała parę cm nad mostek to byłoby niebezpieczne. Mogli by ładować stery na klin, ale jakoś też tego nie widzę. Tapatalk'd Odnośnik do komentarza
Wred Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Po dokonaniu pomiarów - mamy jakiś nietypowy sprzęt, ze średnicą sterów 1 cal (tj. wewnętrzna średnica główki mostka ok. 30mm) i kierownicą 31,8 mm. Chyba że coś pokręciłem ? Zamówiony więc regulowany mostek i dodatkowo adapter z 1 cala na 1-1/8 cala. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się