Skocz do zawartości

Kross Level R8


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam prosbe chce kupic rower Kross Level R8 i tutaj zwracam sie o pomoc: Zajrzyjcie na strone: www.kross.pl chce wiedziec czy duza roznica jest w osprzecie w modelu z 2015r a 2016r ktory model wybrac? Nie bardzo sie na tym znam a tym razem chce kupic rower juz w miare dobrej klasy na ramie aluminiowej. Duzo jezdze w terenie po lesie ale i po asfaltowej drodze troche trzeba. Nie biore udzialu w zadnych wyscigach czy zawodach jezdze dla wlasnej przyjemnosci choc czasem troche wariacko tansze modele tak do 2000 maja chyba zbyt slaby osprzet ( czesto bywalem w serwisie ) czytalem rozne blogi i fora i rozne informacje w internecie jednak nadal jestem w kropce.No chyba ze macie jakies wlasne ciekawe propozycje nie liczac tych ktore sa zawarte w temacie: Rowery do 4000 :) Aha i jeszcze jedno nigdy nie mialem roweru z 2 przelozeniami z przodu. Czy to bedzie mialo duzy wplyw na moja jazde? Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Tragiczny amortyzator a raczej jego atrapa. Rozsądny osprzęt, hamulce będą szybko do wymiany, dobre opony, tragiczne piasty, nieznane obręcze. ABSOLUTNIE NIE KUPOWAĆ.
2x10 jest dobre ze względu na mniejszą wagę i bardziej bezproblemowe działanie w stosunku do 3x10 lub 3x9. Wadą jest mniejsza ilość przełożeń. W rowerze wyłącznie do MTB jest to zaleta. W rowerze do wszystkiego jest to wada i 3x10 lub 3x9 jest lepsze. Aczkolwiek zastosowana korba 39/26 jest stosunkowo uniwersalna i może być dobra do wszystkiego. SRAM X9 odpowiada Deore XT, SRAM X7 odpowiada Deore. Nie mam żadnego roweru na tym osprzęcie ale słyszałem że wymaga więcej regulacji niż odpowiadające mu grupy Shimano.

 

IMHO nie ma  uniwersalnego roweru zarówno w teren jak i na szosę. W teren potrzebujesz opony min. 2 cale o niskim ciśnieniu, na szosę nie więcej niż jakieś 1,5 cala o wysokim ciśnieniu. Nie bardzo da się to połączyć. Chyba że masz stosunkowo lekki rower z amortyzatorem z blokadą i dwa komplety kół z różnym ogumieniem. Oczywiście na oponach 2 cale o niskim ciśnieniu można pojechać po asfalcie. Ale z pewnością nie "pośmigać:.

Odnośnik do komentarza

Jak już chcesz górala do wszystkiego to z moim zdaniem 3x z przodu jest lepsze. Pojeździsz i po górach i jak trzeba do nich dojechać to też Ci nie braknie przełożeń, a czy z tyłu będzie 9 czy 10 to już nie ma takiego znaczenia. 

4tys zł to sporo pieniędzy więc zerknij na ten rower https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/2016/grand-canyon-al-5-9.html  kolega jajajacek niech też zerknie :) 

Odnośnik do komentarza

Ten Canyon bardzo mi się podoba. Dobry osprzęt, ładne malowanie. Sensowna waga. Trochę zaoszczędzili na kołach i na korbie ale wszyscy producenci na czymś oszczędzają. Do reszty nie mam żadnych zastrzeżeń. :D

 

A z tych trzech powyżej, Giant ma najlepszego amora.

 

Kupując taki rower, wziąłbym też pod uwagę potencjalną wartość odsprzedażną. Kellys to żadna marka. Canyon, Giant i Scott to są jednak sprzęty markowe i chętniej znajdzie się na nie kupca, za wyższą cenę, niż na takiego Kellysa. Dlatego ja od jakiegoś czasu kupuję tylko Specialized :)

 

Estetyka, głownie malowanie, też ma dla niektórych, jak ja, znaczenie. Dlatego z tych powyższych najbardziej podobają mi się Canyon i Giant.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...