Skocz do zawartości

Najlepszy gravel do 8-10K?


Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, mumbai21 napisał:

Jest napisane. 

Tak, jak już powiedział, sorry. Pomyliłem się. Zasugerowałem tym, że Specialized Diverge w wersji Alu ma mechaniczne, Trek w wersji Alu ma hydrauliczne. Więc żeby mieć Specialized z hamulcami hydraulicznymi trzeba już kupić wersję droższą w karbonu. Ale tak jest, wersja Sport carbon ma hydrauliczne i to już jest dobrze. 

Odnośnik do komentarza

Prowadziłem długą dyskusję na temat tarczówek w szosie, których nie mam, z moimi kolegami i koleżankami z którymi jeżdżę, na naszej zamkniętej grupie. Kilka osób miało tarczówki mechaniczne Spyre (w tym również w Diverge) i bardzo na nie narzekali. Tak długo jak było sucho, było z nimi w miarę ok. Ale jak tylko zaczęło się błoto albo zimno to okazuje się że zapychały się tłoczki albo przymarzaly i przestały odbijać i trzeba się było pieprzyć z ich czyszczeniem. Po przejściu na hydrauliczne są nimi zachwyceni i nie mają z nimi żadnych problemów. Więc jednak do gravela polecałbym hydrauliczne. A takie masz w tej karbonowej wersji.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, jajacek napisał:

Prowadziłem długą dyskusję na temat tarczówek w szosie, których nie mam, z moimi kolegami i koleżankami z którymi jeżdżę, na naszej zamkniętej grupie. Kilka osób miało tarczówki mechaniczne Spyre (w tym również w Diverge) i bardzo na nie narzekali. Tak długo jak było sucho, było z nimi w miarę ok. Ale jak tylko zaczęło się błoto albo zimno to okazuje się że zapychały się tłoczki albo przymarzaly i przestały odbijać i trzeba się było pieprzyć z ich czyszczeniem. Po przejściu na hydrauliczne są nimi zachwyceni i nie mają z nimi żadnych problemów. Więc jednak do gravela polecałbym hydrauliczne. A takie masz w tej karbonowej wersji.

Dokladnie tak mi powiedzial moj kumpel i stad bardzo odradzal mi Diverge w wersji Aluminiowej i mowil, ze Trek jest lepszy, bo juz ma hydrauliczne. Stad albo Trek albo Spec carbon.

Odnośnik do komentarza

The Diverge Sport is the lowest cost carbon model at US $2100. Costs are saved on this bike by using the awesome TRP Spyre cable disc brakes (as opposed to hydraulic) and by fitting a 10-speed Shimano Tiagra groupset. A great feature of the new Tiagra is the 11-34t cassette which when combined with the 32t front ring provides a climbing gear of 25.7 gear inches! You can expect this bike to weigh around 9.6kg (21.2lbs).

The Diverge Comp Carbon is spec’d with a Shimano 105 11-speed groupset and Praxis Alba cranks and 48/32t front chainrings, offering a 27.3 gear inch climbing gear. It’s also the only model to feature the ultra-flexy CG-R carbon seatpost with built-in elastomers to maximise comfort. You can expect this bike to weigh around 9.3kg (20.5lbs). The Diverge Comp is the only carbon model available in the XXL (64cm) size and can be purchased for US $3000.

https://www.cyclingabout.com/2018-specialized-diverge-light-touring-bikes/

Więc gdzieś w tych okolicach

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, jajacek napisał:

The Diverge Sport is the lowest cost carbon model at US $2100. Costs are saved on this bike by using the awesome TRP Spyre cable disc brakes (as opposed to hydraulic) and by fitting a 10-speed Shimano Tiagra groupset. A great feature of the new Tiagra is the 11-34t cassette which when combined with the 32t front ring provides a climbing gear of 25.7 gear inches! You can expect this bike to weigh around 9.6kg (21.2lbs).

The Diverge Comp Carbon is spec’d with a Shimano 105 11-speed groupset and Praxis Alba cranks and 48/32t front chainrings, offering a 27.3 gear inch climbing gear. It’s also the only model to feature the ultra-flexy CG-R carbon seatpost with built-in elastomers to maximise comfort. You can expect this bike to weigh around 9.3kg (20.5lbs). The Diverge Comp is the only carbon model available in the XXL (64cm) size and can be purchased for US $3000.

https://www.cyclingabout.com/2018-specialized-diverge-light-touring-bikes/

Więc gdzieś w tych okolicach

Właśnie to mnie myli. Czy to jest mowa o tym rowerze, który chcę kupić (https://www.specialized.com/pl/pl/mski-diverge-sport/p/154625?color=227304-154625)?

W tym artykule pisze 2100 USD, a ten, który chcę kupić 3000 USD. Tam, gdzie podałeś piszą o "cable disc brakes (as opposed to hydraulic) and by fitting a 10-speed Shimano Tiagra groupset". Ale nie kumam.....i tam i tam nazwa jest taka sama: Specialized Diverge Sport. I tam i tam jest carbon. Zamieszanie....

Odnośnik do komentarza

Rama ta sama co w Diverge Comp Carbon 2018. 2019 Sport ma nowszą grupę Shimano 105 7000, 18 Comp miał 5800. 18  miał siodło Phenom, 19 ma Toupe, 19 ma koła DT Swiss i opony SawTooth 38 a 18 miał kiepskie koła Axis i opony Trigger Pro 38. 19 zabrali sztycę CG-R, którą miał 18 i wstawili zwykłą, karbonową. Więc oprócz sztycy w zasadzie same plusy.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...