Skocz do zawartości
krzysiekw

SERWIS NOWEGO AMORA

Polecane posty

Jako że pierwszy raz jestem posiadaczem amortyzatora powietrznego, mam pytanie do bardziej obeznanych w temacie osób z tego szanownego forum 🙂

Usłyszałem od kilku osób, że nowy amortyzator powinno się oddać na serwis, bo to co fabryka tam wlewa niekoniecznie pokrywa się z zaleceniami serwisowymi. I tu pytanie do Was, czy faktycznie powinno się tak robić ? Jak dla mnie amor pracuje poprawnie, ale jak już wspomniałem to mój pierwszy powietrzny, więc porównanie mam jedynie do sprężyny stalowej. Zdaję sobie również sprawę, że to nie jest najwyższa półka 'Rock Shox Recon Silver' więc i waga spora, bo prawie 2kg i ''liści wybierał'' też nie będzie. Ale i tak w porównaniu do sprężyny jest 'niebo a ziemia' 🙂

Jakby co to serwis zrobił bym sobie sam, wiem już ile jakiego oleju gdzie trzeba wlać 😉 więc tylko wolny dzień i można się bawić. Tylko czy jest taka potrzeba?

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Piszcie 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie ma potrzeby. Mam Rebę Rock Shox, pierwszy serwis zrobiłem samodzielnie po dwóch latach (trochę późno, ale nie za dużo jeździłem ). Nie zauważyłem żeby coś było nie tak w trakcie tego serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od znajomych serwisantów wiem że bardzo często amor nie ma od początku takiej ilości oleju jak powinien a zdarzają się też inne historie. Zalecają oni serwis zerowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×