dawidm Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Cześć, Szukam jakiś dobrych, w miarę pełnych błotników do wspomnianego roweru/opony. Rower to Giant Anyroad więc otwory do mocowania są. Macie może jakieś doświadczenie w temacie? Będę wdzięczny za każdą sugestię. @Łukasz, jak tu zaglądniesz, widziałem, że używałeś do tego roweru błotników SKS Raceblade Pro XL. Widzę, że pełne nie są, a jak wg Ciebie się sprawdzały? Raczej dedykowane chyba są do rowerów bez otworów do mocowania. dzięki Dawid Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Też miałem te Raceblade i opyliłem. Nie bardzo mnie przekonały. Natomiast mogę polecić trudno dostępne u nas SKS Chromoplastics i podobne do nich Bluemels. Odnośnik do komentarza
dawidm Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Też miałem te Raceblade i opyliłem. Nie bardzo mnie przekonały. Natomiast mogę polecić trudno dostępne u nas SKS Chromoplastics i podobne do nich Bluemels. Co nie tak było z tymi Raceblade? Te Bluemels całkiem fajnie się prezentują -> http://www.sks-germany.com/en/products/bluemels-matt-35/ Boję się tylko, że tylni może "latać" bo nie ma mocowania na drugą śrubkę. Do opony 700x32 wystarczy 35mm? grubszych opon nie planuje zakładać. Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Cóż, Raceblade Pro XL to są kompromisowe błotniki. Nie są pełne, powiedziałbym, że dają 60-65% tego co pełne błotniki. A ich największym plusem jest błyskawiczna możliwość założenia i zdjęcia. I pod tym kątem je kupowałem. Jeżeli chcesz założyć na stałe, to zdecydowanie radziłbym kupić pełne, mocowane na śrubki błotniki. Odnośnik do komentarza
dawidm Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 napisałem do Giant'a i polecili taki model: https://www.giant-bicycles.com/pl/blotniki-speedshield-ras-700c-disc-28-32c?axapta=true wyglądają całkiem sensownie i są nie za szerokie, więc pewnie na nie się zdecyduję. Odnośnik do komentarza
dawidm Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 w międzyczasie ktoś mi podsunął filmik VegeReggae: Wyglądają rewelacyjnie! Zostawiam dla potomnych. Jednak wybieram te :) Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Kolega z którym jeżdżę ma takie. Ściągał z UK. Fajne ale mocno ogranicza szerokość opony. Jeśli się nie mylę o 4mm. Kolega ma normalnie 25 w szosie pod te błotniki musiał kupić specjalne 21. Odnośnik do komentarza
dawidm Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Kolega z którym jeżdżę ma takie. Ściągał z UK. Fajne ale mocno ogranicza szerokość opony. Jeśli się nie mylę o 4mm. Kolega ma normalnie 25 w szosie pod te błotniki musiał kupić specjalne 21. Być może mówisz o poprzedniej wersji mk2, tamte z tego co widzę były właśnie do ~24mm. Te nowsze mk3, które gość prezentuje, wg specyfikacji są nawet do 38mm. Akurat testował na Anyroad i tych samych oponach więc jestem spokojny :) Odnośnik do komentarza
GrzeHu Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Mam crudy mk3. Do continentali gp 4000 28c pasuja idealnie, do schwalbe sammy slick 35c z klockami po boku nie bylem w stanie założyć żeby nie ocierało, do panaracer gravelkingow 35c udalo mi sie zalozyc, ale trzeba sie troche napocic. 35c to moim zdaniem max dla tych błotników ale raczej dla slickowych opon, na wygodne i szybkie montowanie jakichś gravelowych opon to musiałyby być 32-33c. Mały minus tych błotników to ze trochę się machają, nie są super stabilnie przytwierdzone, wiec jak się mocniej depnie, albo wyboje są to często obijają trochę o opony. Odnośnik do komentarza
asfaltos Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 cześć!kupiłem błotniki SKS Bluemels Matt 45, do mojego gravela Marin Four Corners. ten rower ma hamulce tarczowe i co teraz ? przedniego błotnika nie mogę założyć. Ktoś miał podobny problem ?? Odnośnik do komentarza
GLON Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 w moim Marianie 4C zamontowałem właśnie bluemels PRIMUS 45 mm. Z seryjnymi oponami wtb resolute 700c 42 zapasu wokół tylnego koła jest na żyletkę – 2-3mm. Natomiast przedni błotnik całkowicie blokował swoim przodem oponę. Musiałem go podgrzać (wrzątek zadziałał choć już byłem gotów na użycie palnika) żeby wepchnąć pod widelec. Obłość pod widelcem ma mniejszy promień niż przekrój poprzeczny błotnika. Niestety nie sposób tego wszystkiego sprawdzić jeśli błotniki są zapakowane lub co gorsza zakup przez net. Dodatkowo blaszka na błotniku musi być nagięta i najlepiej jeszcze rozwiercić w dół jej otwór żeby podciągnąć na tym mocowaniu błotnik do góry. Inną rzeczą jest to że SKS nie dołączył wystarczająco długiej śruby żeby przeszła przez widelec Mariana. Dodatkowa zabawa to dodanie 1,5 cm dystansu żeby ominąć hamulec tarczowy. Jak się z tym wszystkim uporamy to Primusy siedzą. Nawet dosyć estetycznie. Pytanie po ilu sekundach jazdy w błocku nas zatrzymają....... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się