Skocz do zawartości

Specialized Chisel, nowy aluminiowy, wyścigowy HT


Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, jajacek napisał:

Na granicy rozmiarów jesteś ale masz krótki przekrok (standover). Musisz zdecydować czy wysoki rower w którym będziesz wisiał klejnotami na ramie z krótkim mostkiem dającym większą zwrotność czy M z miejscem pod klejnotami i dłuższym mostkiem dającym większą stabilność. Ja wziąłbym M.

Widziałem tę tabelkę speca wcześniej i pomyślałem, że może ktoś tutaj miał podobny dylemat albo będzie potrafił mi doradzić ? Też skłaniałem się ku M, dziękuję za podpowiedź

Odnośnik do komentarza

witam a forum

poczytalem, pogrzebali w necie,  było kilka wyborów, ale ostatecznie zwiększajac budżet bo warto, dzieki @jajacek będzie spec chisel. 
Chciałem kasę na rower zostawić w Polsce, ale niestety mało elastyczni są, co do cen na speca chisel 2019. Powiedzieli mi, ze jak kupię u Niemców, to nie będę miał gwarancji i przeglądu mi nie zrobią. To jesteśmy w Unii czy nie?

P.s. ceny zbliżone jesli chodzi  chisel 2019 a chisel  Comp 2019. Warto dopłacić pate stówek?

Odnośnik do komentarza

Po ostatnich historiach w polityce to już nie wiem gdzie jesteśmy, bo mam wrażenie że back to USSR.

Gwarancja w PL roweru zakupionego gdzie indziej może nie być u nas honorowana. Ale ma to swoją zaletę. Dostajesz gwarancję "limited lifetime warranty" zamiast polskiej, gdzie de facto masz 5,5 roku na ramę. M.in, dlatego mam dwie ramy Speca zakupione w Austrii.

Przegląd zrobi Ci każdy dowolny serwis, tyle że nie za darmo. Każdy normalny serwis sklepu sprzedającego Spece, przyjmie Cię z ochotą.

A jakie masz ceny za Chisela Comp i za Chisela nie Comp? Chodzi chyba o 2020? Bo chyba w 2019 był tylko Comp i Expert.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, jajacek napisał:

Po ostatnich historiach w polityce to już nie wiem gdzie jesteśmy, bo mam wrażenie że back to USSR.

Gwarancja w PL roweru zakupionego gdzie indziej może nie być u nas honorowana. Ale ma to swoją zaletę. Dostajesz gwarancję "limited lifetime warranty" zamiast polskiej, gdzie de facto masz 5,5 roku na ramę. M.in, dlatego mam dwie ramy Speca zakupione w Austrii.

Przegląd zrobi Ci każdy dowolny serwis, tyle że nie za darmo. Każdy normalny serwis sklepu sprzedającego Spece, przyjmie Cię z ochotą.

A jakie masz ceny za Chisela Comp i za Chisela nie Comp? Chodzi chyba o 2020? Bo chyba w 2019 był tylko Comp i Expert.

Pomieszałem dwa rowery, chisel Comp 2019 i chisel Comp x1 2019

https://www.greenbike.pl/rower-gorski-specialized-chisel-men-comp-x1-2019-test-p-3200.html?gclid=CjwKCAjw4871BRAjEiwAbxXi27o2khK5bKUr2_FYPVJ_BiXtF9C6AUvSxO0dGyuW7jvvcV0gfXTn6hoCKCoQAvD_BwE

na bike24, cena chisel Comp 2019 z dostawa po obecnym kursie to ok 5tys zł, w sklepie stacjonarnym w Szczecinie 5490 zł.

 

Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, lorek napisał:

Jestem po uproszczeniu napędu do 1x. Co prawda ja zostałem na 11s (manetka i przerzutka XT m8000). Zębatka owal 34t NW, kaseta 11-42. Dla mnie wystarczające połączenie. Chodzi super. Korba została. Zębatka od Banless. Race Face Cinch Boost. Obczaj cenowo taniej od RF wychodzi ? Kontakt super. Do tego pod dm lepiej wygląda moim zdaniem zębatka  Kilka postów wyżej masz fotkę ?

Dzięki. Jak z montażem zębatki. Trzeba było przerabiać korbę bo widzę że w tej od Banless montaż jest na mocowanie typu Cinch?

Odnośnik do komentarza

Miał byś zwykły chisel Comp  a wyszło chisel expert 2x 2018 rozmiar M

dzisiaj pierwsza jazda się odbyła,  szybki jest na podjazdach, stabilny, skrętny i plecy nie bolą. Rower jest wykonalny niezwykle starannie i dokładnie.

dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, jestem nim zauroczony. Nie żałuje ze go kupiłem, jest ogień w nogach. 

na znanej trasie, poprawionych kilka personali i to na podjazdach. Ja talentu w nogach nie mam, wiec sprzętem muszę nadrabiać 

średnia prędkość trasy, poprawiona o 3 km/h. Na zdjęciu siodło za nisko, podniosłem jeszcze o 6 cm. 

poczytalem i pare modow wjedzie, gripy xtr na początek. Może tez przednia przerzutka tez xtr.

@jajacek, jeszcze raz dzieki za dobre rady.

 

 

 

CABC5102-2DE7-4E44-9D64-859D067B7AE5.jpeg

 

AC454E59-DA54-4F0D-882D-B670BFDA71C9.jpeg

Odnośnik do komentarza
Miał byś zwykły chisel Comp  a wyszło chisel expert 2x 2018 rozmiar M
dzisiaj pierwsza jazda się odbyła,  szybki jest na podjazdach, stabilny, skrętny i plecy nie bolą. Rower jest wykonalny niezwykle starannie i dokładnie.
dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, jestem nim zauroczony. Nie żałuje ze go kupiłem, jest ogień w nogach. 
na znanej trasie, poprawionych kilka personali i to na podjazdach. Ja talentu w nogach nie mam, wiec sprzętem muszę nadrabiać 
średnia prędkość trasy, poprawiona o 3 km/h. Na zdjęciu siodło za nisko, podniosłem jeszcze o 6 cm. 
poczytalem i pare modow wjedzie, gripy xtr na początek. Może tez przednia przerzutka tez xtr.
@jajacek, jeszcze raz dzieki za dobre rady.
 
 
 
CABC5102-2DE7-4E44-9D64-859D067B7AE5.jpeg.22d6700382dac7e1b52f08152549388a.jpeg
 
AC454E59-DA54-4F0D-882D-B670BFDA71C9.thumb.jpeg.22e93cc4c0710c3dd3a2898569372bcc.jpeg
Gdzie kupowałes szumi007 jeśli można wiedzieć. Pozdrawiam

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Koszyk sugeruję z bocznym wkładaniem. Specialized Zee Cage. Od lat innych już nie używamy.

Jedyne nieśmierdzące bidony jakie znam to Camelbak Podium i Specialized Purist. Używam Purist od paru lat z zaworem Watergate. Wersję Hydroflo odradzam. Ma też Pursit Insulated, który długo trzyma chłód. Mój młody preferuje Purist Fixy.
http://www.specializedwaterbottles.com/

Podsiodłowki też mam Speca ?
W tej, którą mam w Chiselu, Mini Wedgie wożę:
- zapasowy hak przerzutki (zalecam zakup, brak może spieprzyć cały wyjazd rowery a haki w lesie pękają, widziałem już wiele takich)
- 1 x dętka
- pompka Spec AirTool Mini Road, bo bardzo krótka (rozważam zakup pomki 2in1 Speca na nabój i normalnej, albo AirTool MTB mini, która pompuję więcej powietrza w jednym ruchu
- 1x nabój CO2 z Decathlonu, ich 2 łyżki, łatki i klej (ten zestaw:
https://www.decathlon.pl/zestaw-naprawczy-900-do-dtek-id_8297931.html)
- multitol Speca ze skuwaczem (https://www.specialized.com/pl/pl/emt-12-tool/p/159095?color=239135-159095)
- spinkę do łańcucha KMC
- przejściówkę z Presta na Schrader jakby trzeba było z jakieś przyczyny pompować na stacji benzynowej
- 2 trytytki
- 2 agrafki
- 1 rękawiczka do instalacji elektrycznych do wymiany dętki

Swoją drogą w etui od telefonu wożę:
- zapasową baterię do telefonu
 - nóż składany w formie karty kredytowej, podróbkę Iain Sinclair CardSharp z Allegro a kilka zł


 

Odnośnik do komentarza

U mnie również obręcze mają taśmę pod TL. Kilka złotych oszczędności ? Siadły nowe opony. Mezcale 2,25 TNT od Vittorii. Wykonanie super. Po dwóch jazdach jestem bardzo zadowolony. Szybkie są  ? Wagowo chyba podobnie jak seryjne Fast Tracki od Speca. Dla fanów lekkości pewnie dramat ? Ja tam wolę chyba pancerną i wytrzymałą oponę kosztem tych "mega" ważnych gramów ? Dam im jeszcze ze dwie jazdy na ułożenie i mleczymy. Nie przewiduję problemów. Wentylki i mleczko już czeka ? 520 zmienione na X-Tracki od Looka. Wrażenia bardzo pozytywne no i ten kolor. Pięknie ta czerwień pasuje do Chisela ?

Odnośnik do komentarza

Mój kolega, którego uważam za autorytet, twierdzi, że opona musi ważyć 650 gram żeby się do czego nadawała. Na Geax/Vittoria jeździłem tylko na Saguaro. Nie znosiłem ich. Ale Vittorię w szosie uwielbiam. Może te są dobre.

X-Track mają podobno problem z błotem. Ale chyba nie znam nikogo co używał. Ja założyłem Ritchie WCS. Kupiłem używki i mają luzy. Nie wiem czy coś z nich będzie. W odwodzie mam XT, które kupiłem za 200.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...