Skocz do zawartości

Jaka szosówka do 7000 pln


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, 

 

jestem obserwatorem i czytelnikiem forum, ale nie zabierałem do tej pory głosu bo za mało na ten temat wiem. 

Witam Wszystkich serdecznie nazywam się Konrad. 

 

Prześledziłem tematy i wiele ciekawych rzeczy się dowiedziałem ale nie znalazłem odpowiedzi na swój dylemat więc pozwoliłem sobie wystawić ten post. 

Miałbym prośbę o pomoc w doborze roweru szosowego do moich warunków. 

 

Jeżdżę od lat na cross-ie i mtb 50% las 50% drogi gminne, mieszkam na Kaszubach. 

Chciałbym częściowo przenieść się na drogi twarde na kaszubskie wzgórza morenowe. Mam 184 cm wzrostu, długie nogi, dłuższe niż przeciętni ludzie, krótki tułów. 

Nie mierzyłem się na żadnym kalkulatorze, widziałem że polecacie  Competitive Cyclist Fit Calculator ale mają zblokowaną stronę. Ważę 95 kg ale waga skacze mi od 85 do 95 w ciągu roku. Jeździć będę sam lub z kolegą od czasu do czasu, zależy mi na komforcie a przede wszystkim aby pozycja nie byłą zbyt pochylona bo jestem po operacji kręgosłupa lędziowego. Nie będę się ścigał, rower ma być dla przyjemności i treningu osobistego. Mój budżet to max 2000 euro. 

Widziałem że polecacie rowery na Słowacji, nie ma dla mnie problemu aby tam podjechać gdyby faktycznie różnica w cenie była znacząca. Z północy jest tam dość daleko.  

Jeśli coś przeoczyłem to śmiało pytajcie. Z góry,  wielkie dzięki za pomoc 

 

pozdrawiam 

Konrad

 

Odnośnik do komentarza