Skocz do zawartości

Nieznane Bicie/Tarcie przy tylniej Osi


MaTT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Zakupiłem ostatnio Rower Romet z Allegro rower przyszedl cały ze wszystkim wystarczylo bylo zlozyc przednią opone siadelko i pedały i mozna bylo latac, na poczatku wszystko było ok do czasu.. rower trzymał sie dobrze drogi stabilnie jechal przerzutki nie tarly ale na zakretach przy pochyle roweru czułem dziwne tarcie bicie jak by opona tarla o rame.. co nie bylo mozliwe bo opona bya nowa wycentrowana (sprawdzalem) chodzila dobrze motylek byl zacisniety fabrycznie nie ruszalem go zbagatelizowalem problem sadzac ze to jakas pierdola, niestety po tygodniu jazdy luzy zaczely wzrastac po jezdzie po prostej drodze czulem ze cos mi wypada co sie potem okazalo(łozysko) podjezdzajac pod gorke rower nagle siadl Tylnia Os sie całkowicie wygiela owszem nie sprawdzilem czy motyl byl dosc wystarczajaco zacisniety sprawdzilem z grubsza bylo okej po wymianie osi w serwisie wystarczylo tylko wlozyc tylnie kolo na swoje miejsce zacisnac motyl i jezdzic po czasie poczulem ze znow wraca problem tym razem jest widoczny jak sie zakreci kolem os o 1 mm chodzi w bok a motyl jest sprawny sprawdzalem.. co sie dzieje ? jak to naprawic.. bo serio mam juz dosc latania po serwisach a nie dawalem go na gwarancje bo wiadomo jak to jest powiedzą ze to jest moja wina i radz sobie pan sam wie ktos jak problem rozwiazac ?

Odnośnik do komentarza

Os została wymieniona na nową ale dalej czuje jakis dziwny dyskomfort nie wiem moze mi sie tylko wydaje bądz przez to ze naped jest troszke w piasku bo jezdzilem dam go znowu na serwis ogolny całosciowy to moze ogarną w czym rzecz. pewnie masz racje z tymi konusami ale na gwarancji raczej bym juz tego nie udowodnil takze wolalem wymienic całą os serwis plus os koszt 27 zl takze nie zbankrutuje ;)

Odnośnik do komentarza

A to jak zapłaciłeś 27, to ceny macie przyzwoite, bo na opolszczyźnie to zak zdzierają, że wolę sobie sam wszystko robić niż im płacić. Ustawienie konusów i skontrowanie odpowiednie jest bardzo ważne wiadomo dlaczego, ja zawsze to sprawdzam jak kupuję koło, bo zazwyczj jest tak ściśnięte, że nawet na osi się nie obraca praktycznie :/ Mam nadzieję, że teraz z Twoim rowerem będzie już ok, a lepiej wyczyść sobie ten napęd z piasku ;)

Odnośnik do komentarza

Ogolnie facet zrobil mi to super tylko jeden mały szczegol dałem mu samą opone bez roweru no i robil praktycznie w ciemno tą os bo ja mam hamulce tarczowe i musiał by idealnie w ciemno ustawic a jak załozylem kolo do roweru i zacisnałem motylek doslownie o 1.5 mm tarczowka była w bok no i tarla o klocki hamulcowe i musialem zdjac tarcze cos czuje ze to przez jedną podkladke ktorą tam nie potrzebnie dał ale to tam pikus za tydzien znow go dam na ogolny całosciowy serwis i niech robi wszystko os zrobil pieknie wiec nie jest zle zabule pewnie ze 100 ale wszystko bedzie cacy ;p

Odnośnik do komentarza

tez to miales ? to widze mają wade fabryczną osi są zbyt słabe i sie krzywią albo konusy słabo dokrecają kit wie mi tez tarlo gdzies na zakretach odkad mam nową nie ma zadnego tarcia chodzi idealnie tyle co mowie te 1.5mm w bok i tarcza trze ale robil to w ciemno takze to zrozumiale jesli masz okazje to reklamują go bo ja juz mam gdzies ten ich serwis.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...