Skocz do zawartości

trek 6300 wycena i pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkim. To mój pierwszy watek na forum takze Przepraszam jesli w złym dziale.

 

Mieszkam w UK i kupiłem rower marki trek seria 6300 za 100f.

 

Teraz pytanie do doświadczonych forumowiczów czy ktoś może powiedzieć mi ile taki rower jest wart i czy warto w niego wkładać pieniażki na pewno z tego co widze to opony do wymiany po przeglądzie ebay.co.uk wybrałem wstepnie Schwalbe Rapid Rob 26 x2.25.

też chciałbym sie dowiedziec dokładny model roweru bo seria 6300 ma kilka modeli np. z dopiskiem D rok itp.

 

Załączam zdjecia w linku

 

Z góry dziekuje za pomoc 

 

https://goo.gl/photo...rwSAtqssTW8Xxf9

Odnośnik do komentarza

Nie podpowiem Ci co to dokładnie za model ani czy warto w niego inwestować, ale rzuca mi się w oczy dziwnie przykręcona kierownica. Nie masz luzu na sterach? Być może ktoś luz skasował i zabrał podkładki z nad kierownicy. Ale ja bym na Twoim miejscu sprawdził czy wszystko jest dobrze i dołożył podkładki albo przyciął rurę sterową.

Hi dzieki za odp. o co dokładnie chodzi na którym zdjeciu ? kompletnie sie nie znam takze Prosze o dokładny opis 

Odnośnik do komentarza

Na drugim zdjęciu dobrze widać rurę sterową do której przykręcony jest mostek. Żeby dobrze skręcić mostek należy najpierw dokręcić kapsel co skasuje luz na sterach, należy zrobić to z wyczuciem, tzn. tak, żeby pozbyć się luzu, ale stery muszą pracować płynnie:

http://blog2kolka.com.pl/wp-content/uploads/2011/08/DSC_9919.jpg

Jeśli na sterach nie ma już luzu można zakręcić mostek:

http://blog2kolka.pl/wp-content/uploads/2011/08/DSC_9921.jpg

 

Jak zakończysz procedurę skręcania możesz zweryfikować ostatecznie efekt pracy zaciskając hamulec przedni (najlepiej na zablokowanym amortyzatorze) i trzymając ręce na kierownicy wykonać ruch tak jakbyś chciał pchnąć rower minimalnie do przodu a następnie go cofnąć. Nie możesz czuć luzu na sterach, tzn. rura sterowa powinna stabilnie "siedzieć" w główce ramy.

Starałem się wyjaśnić, ale ja kiepsko tłumaczę, może ktoś inny lepiej to przedstawi :D

 

//EDIT

U Ciebie kapsel nie ma podparcia ani w kierownicy ani w podkładkach więc jego skręcanie nic nie da, zatem musisz uzupełnić podkładki albo przyciąć rurę sterową.

Odnośnik do komentarza

Na drugim zdjęciu dobrze widać rurę sterową do której przykręcony jest mostek. Żeby dobrze skręcić mostek należy najpierw dokręcić kapsel co skasuje luz na sterach, należy zrobić to z wyczuciem, tzn. tak, żeby pozbyć się luzu, ale stery muszą pracować płynnie:

http://blog2kolka.com.pl/wp-content/uploads/2011/08/DSC_9919.jpg

Jeśli na sterach nie ma już luzu można zakręcić mostek:

http://blog2kolka.pl/wp-content/uploads/2011/08/DSC_9921.jpg

 

Jak zakończysz procedurę skręcania możesz zweryfikować ostatecznie efekt pracy zaciskając hamulec przedni (najlepiej na zablokowanym amortyzatorze) i trzymając ręce na kierownicy wykonać ruch tak jakbyś chciał pchnąć rower minimalnie do przodu a następnie go cofnąć. Nie możesz czuć luzu na sterach, tzn. rura sterowa powinna stabilnie "siedzieć" w główce ramy.

Starałem się wyjaśnić, ale ja kiepsko tłumaczę, może ktoś inny lepiej to przedstawi :D

 

//EDIT

U Ciebie kapsel nie ma podparcia ani w kierownicy ani w podkładkach więc jego skręcanie nic nie da, zatem musisz uzupełnić podkładki albo przyciąć rurę sterową.

 

 

Aha oki dzieki za opisanie już wiem o co chodzi także zabieram sie do pracy a co do reszty dowiedziałem sie model i rok roweru jest to 

 

https://www.evanscycles.com/trek-6300-disc-2009-mountain-bike-00127601

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...