Skocz do zawartości

Kross Pulso 1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Chciałbym kupić Kross Pulso 1, ale w interesującej mnie cenie jest tylko rozmiar XL. Podstawowe wymiary roweru: dł. rury podsiodłowej 580mm , dł. górnej rury 572mm, dł. główki ramy 180mm. Czy jest szansa, że przy wzroście 182cm, ale długich nogach 88cm taki rozmiar będzie dobry dla mnie? Niestety nie mam gdzie przymierzyć. 

 

Dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Pytanie czy bike fitterzy się zgadzają czy nie? Chyba raczej tak bo na zagranicznych forach ten kalkulator ma bardzo dobre opinie. U nas wszyscy krytykują wszystko i wszystkich więc opiniami w polskim necie zupełnie się nie interesuję. Mój kolega którzy ma 180 wzrostu i nogę 85 jeździ na ramie 56 na szosie i 19 cali na mtb. Kiedyś na wyjeździe przywieżli mu rower 21 cali i był za duży. Ale Kross ma gdzieniegdzie kompletnie niestandardową rozmiarówkę. Wygląda że przy długiej nodze rower będzie dobry na wysokość. A czy na długość? Wygląda że też.

Odnośnik do komentarza

Dokonałem pomiarów i wyniki wskazują, że rower w rozmiarze XL powinien pasować. Z jednej strony mnie to cieszy, a z drugiej dziwne, że największy rozmiar mimo nie najwyższego wzrostu. Wyniki: 

Top Tube Length
56.7 - 57.1 Cm
Seat Tube Range CC
59.9 - 60.4 Cm
Seat Tube Range CT
61.7 - 62.2 Cm
Stem Length
10.3 - 10.9 Cm
BB Saddle Position
79.5 - 81.5 Cm
Saddle Handlebar
56.4 - 57 Cm
Saddle Setback
6 - 6.4 Cm
Odnośnik do komentarza

Korzystając z tematu. Czy ten Pulso 1 będzie dobry do miejskiej jazdy? Ścieżki rowerowe, trochę chodniki, trochę ulicy. W grę wchodzi jeszcze Kross Seto lub coś takiego http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6465204258&ref=last-visited

Moim zdaniem będzie dobry. Sam mam chęć na Pulso 1 i byłbym go kupił, ale mam już dwa inne rowery (szosówkę i miejsko-trekingowy) i kupno trzeciego spowoduje gadanie w domu ;-)

Pulso i Seto nadają się do tych celów równie dobrze, ale różni je kilka rzeczy:

Pierwszy jest na osprzęcie szosowym, drugi na MTB. Nie widzę tutaj przewagi jednego nad drugim, ot po prostu są z innych grup.

Seto ma hamulce tarczowe. To może działać na jego korzyść, ale...

Pulso jest ponad dwa kilogramy lżejszy. I to moim zdaniem jest różnica, która jest bardzo znaczącym pozytywem.

Te dwa kilogramy będzie czuć podczas jazdy. Pulso znacznie łatwiej będzie przyspieszać w podobnych warunkach. A jak wiadomo w jeździe miejskiej często zatrzymuje się na skrzyżowaniach pod sygnalizacją świetlną, czy hamuje żeby przepuścić pieszych.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...