Skocz do zawartości

Kross Hexagon V4 2011


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chciałbym wam przedstawić swój rower, który można powiedzieć zbudowałem na ramie Kross Hexagon V4. Na samym początku kupiłem tego Krossa i jeździłem na oryginalnych częściach przez około rok. Z czasem, wymieniałem wszystko po kolei. W oryginalnej specyfikacji był 7rz. wolnobieg, SR Suntour XCT, osprzęt Shimano Tourney i Acera. 

 

Teraz rower przedstawia się następująco:

 

b19697-u21290_orig.jpg

 

Specyfikacja:
 
Hamulce: BR M422 Alivio
Klamkomanetki: Alivio ST-M410
Kaseta: Alivio CS-HG51 11-32
Łańuch: Wipperman Connex 808
Korby: Alivio FC-M410
Przerzutka przednia: Alivio FD-M410
Przerzutka tylna: Alivio RD-M410
Widelec: Suntour XCR
Rama: Kross Hexagon V4 21"
Gripy: KLS Foam
Kierownica: Amoeba Borla 580mm
Mostek: Amoeba Borla 90mm
Stery: VP A41AC
Suport: De One Kwadrat
Pedały: PD-M520
Siodło: Selle Italia Q-bik
Sztyca: Truvativ XR Double Clamp
Zacisk sztycy: Accent Light
Koszyk na bidon: Zefal Spring
Opony: Continental X-King 26x2.2
Zaciski kół: Joy Tech
Koło przednie: 
 - obręcz: Kross 
 - piasta: Shunfeng
Koło tylne: 
 - obręcz: Mach 1 EXE 
 - piasta: Novatec
 
Z oryginału została tylko rama i przednie koło. Stwierdziłem ze nie będę go wymieniał, ponieważ jest proste i po wyczyszczeniu dobrze się toczy - nie ma sensu dopłacać do łożysk maszynowych, szczególnie że jeżdżę czysto amatorsko. Amortyzator został przeze mnie lekko przerobiony - został zalany olejem aby lepiej wybierał nierówności. W przyszłości przy wymianie napędu zmienię korbę i suport na octalink. Roweru nie ważyłem, ale jest to około 13,5kg (tak mi się wydaję ;)). Teraz pozostaje tylko jeździć  :D
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...