Skocz do zawartości

Trasa Poznań - Tarnawa Górna.-potrzebne wskazówki.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam na imię Robert i potrzebne mi są porady odnośnie mojej trasy.

Jesli chodzi o tą Tarnawę G. to leży blisko Suchej Beskidzkiej. Pracuje w Poznaniu ponad 15 lat a pochodzę właśnie z Tarnawy i moim marzeniem było wrócić rowerem do domu. I co ciekawe "dorobiłem" się w Poznaniu kilku przyjaciół których udało mi sie namówić na tą podróż. Dodam że jestem amatorem rowerowym a do przejechania mamy 450km.I stąd moje pytania i spostrzeżenia.

 

1. Posiadam rower merida tfs 500 na kołach 26. Zakupiłem już opony schwalbe jakies tam o szerokości 1,75 i jest lepiej ale czy nie poszukać jeszcze czegoś węższego?i co proponujecie?

 

2. Raz w tygodniu robię jakąś traskę kolo 30km bo więcej nie zawsze pozwali mi praca z recji że jestem budowlańcem. I ostatnio w niedziele udało sie wybrać i zrobic 102km. i jest problem z tylkiem.Chodzi o to ze ta merida nie ma siodełka tylko prety metalowe pokryte tylko kórą i po przejechaniu 40km juz siodeło mocno dało znać o sobie bo na końcu to juz nie bede pisał.i w takim wypadku czy zmieniaćsiodełko to napewno ale na jakie  i czy dobrać jeszcze sztyce amortyzowaną. obecnie załozylem jakas nakladke zelowa i jest duzo lepiej ale czuje ze sie ona przesuwa  ale na krotkich odcinka jest ok a na dlugim dystansie nie chciałbym sie jeszcze tym przejmować.

 

3. Prawdopodobnie pojedziemy w 6 osób. Jako że tą trasą jeżdżę juz 16 lat to z noclegami nie bedzie problemów. a dodam że ambitnie to chcemy to walnoć jak sie uda w 2 dni.Ale jest trzeci dzie który pewnie wykorzystamy z racji tego ze jedziemy pod górkę. Prawdopodobnie pojedzie z nami bus z zaopatrzeniem  i wrazie czego z pomoca i nawet z noclegiem bo kierowca bedzie mial czas rozbic namiot.