Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Tak, to dokładnie to samo. Podjadę do sklepu, pooglądam, pogadam z serwisem. Jest możliwość jazdy próbnej itd, więc może coś wybiorę. Nie wiem czy sprowadzają inne marki ale u nich w kategorii hardtail w moim budżecie mają Ghost Nirvana Tour Base. W ogóle w stacjonarnych sklepach w moim mieście przeważają Ghost, Bulls, Axess. Będę musiał zahaczyć o większe miasto. Opis z polskiej strony Ghost Nirvana Dane techniczne Rok: 2021 Rama: Nirvana AL Materiał: aluminium Widelec: SR Suntour XCR 34 LOR DS Air Przerzutka tylna: SRAM SX Eagle 12-Z Przer
  3. W dodatku ciężkie, hamulce - kpina, piasty i koła nędzne, osie na szybkozamykaczach i dziwny Boost 141mm. Szkoda zachodu.
  4. Jeśli to, to dziadostwo na Suntourze: https://www.scott.pl/produkt/1181/7582/Rower-Scale-980
  5. Aspect to najtańsze chińczyki do jazdy po bułki. Wątpię nawet czy Scott je projektował. Masówka z chińskiej fabryki z logo Scotta. Scale to już przyzwoite ramy. 980 z którego roku?
  6. Dzisiaj
  7. No właśnie mojego rozmiaru ramy narazie nie ma, nawet online. Przypomniało mi się jeszcze o... Scott Scale 980 albo widzę u siebie też Aspect 930 i 940 z 2021r Ogólnie o marce słyszałem pozytywne opinie ale nie wiem jak to wygląda z tym modelem 😕
  8. +1 do tego co boatman napisał. Dostępność jest bardzo zła i trzeba łykać jak tylko będzie
  9. Generalnie, jakbym miał kupować rower teraz, to nie czekałbym na możliwość negocjacji tylko brał ze sklepu internetowego, póki się trafia. Rynek rowerowy jest wysuszony, rowery schodzą na pniu, Shimano i Sram nie nadążają z produkcją podzespołów. Taniej w tym roku nie będzie, raczej tylko drożej. RR100 za jajackiem - bez konkurencji jeśli chodzi o stosunek wyposażenia i ceny. Z zamontowanymi hamulcami to różnie bywa - zależy z której serii trafisz: kiedyś montowali Tektro, potem Level, teraz Level T. Tektro padaka, Level ujdzie, Level T już są bardzo przyzwoite. Opony - 2,25 wchodzą bez p
  10. Może uda mi się w Decathlon coś wynegocjować jak już go otworzą... Jeśli nie, a zostanę przy tym rowerze, to poprostu wymienię po paru kilometrach 😉
  11. 2,1 za wąskie. Tendencja jest żeby iść w szersze opony. Ja jeżdżę na 2,25-2,3 cala. W górach im szersze tym lepsze. Francuska firma to i francuskie opony. Generalnie opon Hutchinson to nawet kijem nie dotykam :) Continental, Schwalbe, Specialized, Maxxis, Vittoria
  12. Dzięki Ci bardzo za Twoje odpowiedzi. Na takich fachowych opiniach mi zależało 😊 A jeśli chodzi o opony... 2.10 to nie za wąskie? Takie widzę na modelu w moim sklepie. Pozdrawiam 👋
  13. Bardzo dużo ludzi jeździ na tych rowerach i chyba nie słyszałem negatywnej opinii. Plus bardzo dobra, prokliencka gwarancja Decathlonu. Natomiast jest to rower o nowoczesnej, sportowej geometrii z napędem 1x. Więc raczej do w miarę agresywnej jazdy terenowej. Ale pozycję można w dużym zakresie dostosować kokpitem. W zasadzie nie ma on konkurencji cenowej. Sztywne osie w standardzie światowym Boost, przyzwoity powietrzny amor, Znośne heble, niezłe koła, niezły napęd.
  14. Czyli ogólnie rzecz biorąc, Decathlonu się nie bać? A gdybyś miał dorzucić coś od siebie w tym budżecie?
  15. W Decathlonie wypożyczają rowery i pozwalają potestować je, podejdź i zapytaj o taka możliwość. Żadna tabelka ani rady nie zastąpią przejażdżki na modelu, który cię interesuje.
  16. To dokładnie taki. Więc tu nie ma SXa, ale fakt napęd i tak mi się posypie z racji na kilometraż, który robię. Więc w planach jest albo GX, albo SLX jako następca.
  17. Wczoraj
  18. Rockrider to chyba jedyny rozwojowy z tego towarzystwa ze sztywną osią i sportową geometrią. Hamulce dają Sram Level T, które są znośne.
  19. Przymierzałem się kiedyś do RR xc 100. Niestety pozycję jak dla mnie daje zbyt agresywną. Wg mnie w ogóle nie nadaje się do rekreacji czy długodystansowych jazd. Na papierze wygląda chyba najlepiej.
  20. Witam, Wiem, że temat odgrzewany ale... Zamierzam kupić swój pierwszy rower MTB. Będzie to jazda raczej amatorska ale chciałbym się rozwijać. Tereny leśno - górskie. Mam 182 cm i ważę 70kg. Z tego wszystkiego, co do tej pory wyczytałem wytypowałem 4 rowery, które mógłbym u siebie kupić. Oczywiście jeśli są lepsze w tej cenie, chętnie poznam. Trek x- caliber 9 Cube Ltd pro Cannondale Trail 5 lub 6 Rockrider xc 100 Najbardziej interesuje mnie opinia na temat Rockrider, ponieważ jestem kompletnym amatorem póki co. Decathlon mam pod nosem, nie
  21. Tak jest na obręczach karbonowych niskiej jakości. Na alu nie ma czegoś takiego jak spadek skuteczności hamowania. Przynajmniej ja nigdy nie odczułem. No i nikt nie hamuje w sposób ciągły.
  22. Ale na tarczówkach dłużej można hamować na zjazdach z taką samą skutecznością, podczas gdy na obręczowych spada ona w miarę rozgrzewania się obręczy. I to jest problem obręczowych. Akurat ich mniejsza skuteczność w deszczu mniej mnie obchodzi, bo staram się podczas deszczu nie jeździć. Ja też lubię obręczowe za ich prostotę, ale jednak chyba bym do nich już nie wrócił. Ale tylko ze względu na jazdę po górach. Gdybym jeździł tylko po płaskim to bym został przy szczękowych. Ja mówię o swoich odczuciach dotyczących TRP Spyre. Moim zdaniem hamowały poprawnie, w przeciwieństwie do Promaxów i Tektro
  23. Ja to bym zdjął tego SXa póki nowy i kupił używanego GXa. Póki się nie rozleciał. Bo to napęd z plastiku. Ktoś to pewnie łyknie, bo nigdzie nic nie ma.
  24. Tak, jest do wzięcia, czekałem z wystawieniem aż zrobi się cieplej i zyska na cenie :) Pisz na prv jakby co.
  25. Z całym szacunkiem do Daniela ale czy on jest autorytetem to mam wątpliwość. Tym bardziej że jego celem jest zarabianie na reklamowaniu produktów. Mój zaznajomiony sklep, który musi je sprzedawać, bo takie przychodzą z rowerami i sprzedaje je od lat, mówi że to lipa a nie hamulce. Podobnie jak niemal wszyscy moi znajomi trzepiący dziesiątki tysięcy km. Są to hamulce firmy Tektro nawiasem mówiąc. Co do zjazdów to prawie nigdy siła hamowania nie jest problemem, tylko przyczepność i modulacja. Zjeżdżałem w Alpach z dziesiątek przełęczy na hamulcach obręczowych i ze dwa razy na tarczówkach mechani
  26. Dla mnie nie ma porównania. Zdecydowanie Spec, ale też droższy jest. W Specu masz Alivio z tyłu, Altusa z przodu, w Kellysie z tyłu Altus, z przodu, o zgrozo, Turney. W specu masz korbę 2-rzedową 36x22 i kasetę 9 rzędową, w Kellysie korba 3 rzędowa i 8 rzędowa kaseta, więc w Specu napęd nowocześniejszy. W Specu mocną pozycją są koła o szerokości wewnętrznej aż 25 mm, które są wytrzymałe. Obręcze w Kellysie nie grzeszą wytrzymałością. Amortyzatory oba mają takie same, tj. Suntour XCM chyba bez tłumienia olejowego. Ja Ci polecam rower, który niedawno kupiłem, tj. Cube Aim EX za 2700. Super
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...